Мобільна версія сайту

Близько 5% усіх користувачів інтернету використовують для виходу в інтернет мобільний пристрій. І ця цифра з розвитком мобільних технологій неухильно росте з року в рік. В наші дні більшість сайтів зовсім не придатна до мобільного серфінгу: занадто довге завантаження, понівечений малим екраном пристрою дизайн і інші неприємні моменти. Проте, до радості відвідувачів, кожен день тисячі людей випускають адаптовані мобільні версії своїх сайтів. Красиві і швидкі. І нехай ідея створення мобільної версії не лякає вас - це вартує того.

Детальніше...
 
Технології інтернет-реклами

Как известно, реклама - двигатель торговли! Неоспоримые истины не нуждаются в обсуждении, однако с появлением сети Интернет в использовании традиционных рекламных технологий неожиданно возникли трудности. Как утверждают некоторые рекламисты, виртуальное пространство - это среда, в которой не действуют обычные законы рекламы... Так ли это? И какова вообще история развития интернет-рекламы?

Детальніше...
 

Створення сайтів, Львів. Редизайн сайту. Розробка інтернет-магазину. Веб-дизайн у Львові. Розкрутка сайту в Google, Yandex. Розробка сайту Львів. Створити сайт

Як створити свій веб-сайт

Конкуренція, боротьба за клієнта - поняття, що вимагають все більшої уваги з боку менеджерів комерційних компаній. Як стати ще доступнішими для своїх постійних клієнтів, привернути до себе ще більшу кількість покупців і утримати їх? Як повідомити всі про свої нові розробки або надходження товару? Як зібрати статистику для проведення маркетингових досліджень? Одина з можливих відповідей – створення веб-сайту.

Визначаємо місце сайту в стратегії вашої компанії.
Перш ніж ухвалити рішення про розробку власного сайту і телефонувати у веб-студії, потрібно дати відповіді на наступні запитання:

  • Які стратегічні цілі вашої організації? Чи зможе поява сайту допомогти вам в досягненні цих цілей?
  • Яку частину стратегії вашої компанії підтримуватиме сайт? Визначте, чи потрібна вам на поточному етапі розвитку бізнес-сайт чи поки що можна обмежитися невеликим сайтом-візиткою? Чи сумісне місце, що відводиться вами для онлайн-проекта, вашому поняттю про престиж компанії? Критично зважте, чи не наносить дуже дешева розробка дуже дорогий збиток вашому іміджу, а значить і здатності завойовувати клієнта? Може, краще тоді трохи зачекати з цим проектом?
  • Чи зможе і як скоро сайт окупити вкладені в нього кошти?

Розбиваємо процес розробки сайту на етапи.
Досвід показує, що для збереження мотивації до продовження робіт над сайтом, необхідно :
· розуміння етапності розробки
· досягнення конкретних результатів після закінчення кожного етапу
· збереження позитивних емоційних і матеріальних стимулів при просуванні від початкових етапів до кінцевих.
Якщо порівняти розробку сайту з будівництвом будинку і використовувати відповідну термінологію, то роботи, що проводяться по створенню сайту, можна умовно розділити на 4 етапи:
1. "Розробка проекту будівництва і визначення ділянки під забудову"
2. "Зведення будівлі"
3. "Підведення комунікацій"
4. "Реклама"

Окрім цього, не слід забувати і про необхідність підтримки будівлі в порядку. Тому, необхідно передбачити ще і етап 5. "Експлуатація"
Нижче ці етапи розглянуті детальніше.

Етап 1. Розробка проекту будівництва.
Етап 1 переслідує наступні цілі:
1. Аналіз ситуації і розробка рішення, що ж ми хочемо отримати в результаті
2. Визначення вимог і розробка зовнішнього вигляду сайту - дизайн
3. Реєстрація доменного імені сайту
Тривалість цього етапу визначається від декількох днів до 2 тижнів залежно від ваших вимог і інтенсивності спільної роботи з виконавцем.
По закінченню цього терміну ви отримуєте:
1. Зареєстроване доменне ім'я вашого сайту. Починаючи з цього моменту ваш сайт вже доступний в Інтернеті, але поки що не має потрібної функціональності.
2. Закінчений графічний дизайн вашого сайту у вигляді растрових графічних зображень сторінок або HTML макету.
3. Документ, що описує вимоги до політики і функціональності сайту.

Вирішуємо, що ми хочемо отримати в результаті.

  • Як працюють ваші конкуренти з клієнтами в інтернеті? Чому саме так? Що ви можете запропонувати кращого, ніж вони? Як підкреслити достоїнства вашої компанії?
  • Хто є основною аудиторією вашого онлайн-проекта? Виділіть основну групу відвідувачів і постарайтеся уявити, як би ви працювали з ними, якби вони відвідали ваш офіс. Це уявлення допоможе вам надалі упевненіше вирішувати спірні питання, що виникають в процесі роботи над проектом.
  • Що відвідувачі робитимуть на вашому сайті? Задумайтеся, що цікавить відвідувачів в першу чергу? Яку інформацію потрібно виділити - наприклад, винести на першу сторінку, підкреслити анімаційною графікою, а яку можна заховати до пори-до часу?
  • Які послуги вашої компанії слід доповнювати онлайн-формою, а які ні? Продажі, консультації, залучення партнерів, реклама. Складіть список сервісів і продумайте у загальних рисах, як здійснюватиметься постачання і супровід послуги, і яким чином клієнти розраховуватимуться з вами.
  • Як вести облік змін умов ринку? Наскільки гнучкою повинна бути ваша система?
  • Як існування сайту вплине на щоденні обов'язки, що виконуються вашими співробітниками? Чи зможе сайт спростити роботу співробітників або навпаки ускладнить її? Чи існують якісь рутинні завдання, виконання яких можна істотно спростити або автоматизувати? Які вузькі місця в інфраструктурі і організації вашого бізнесу можуть виявитися при цьому?
  • Хто займатиметься підтримкою сайту, відповідати за своєчасне і достовірне оновлення інформації? Пам'ятаєте, що сайт- це Інтернет-обличчя вашої компанії. Співробітники, відповідальні за онлайн сегмент діяльності компанії, повинні володіти не тільки високим рівнем кваліфікації і знаннями в наочній області, але і навиками роботи в інтернеті.
  • Чи достатня кваліфікація вашого персоналу для роботи в умовах, що змінилися з появою сайту? Якщо немає, чи слід наймати додатково фахівців або краще навчити свій персонал?
  • Як ми можемо зробити це дешевше?
  • Як ми можемо зробити це швидше?
  • Як ми можемо зробити це краще?

Визначаємо вимоги до зовнішнього вигляду сайту.

  • Як розробити стиль сайту з урахуванням вже існуючого ринкового іміджу вашої компанії?
  • Як визначити структуру вашого сайту?
  • Як зробити сайт досить гнучким? Як передбачити можливості зміни стилю і зовнішнього вигляду сайту?

Закріплюємо за собою право на доменне ім'я.

  • Які існують доменні імена?
    Традиційно існували зони com (www.yahoo.com) - комерційні адреси, org (www.omg.org) - урядові і учбові організації, net (www.developers.net) - провайдери і телекомунікаційні компанії, зони національних доменних імен (наприклад, ru, ua, cz), і деякі інші. Але з розвитком Інтернету виявляється, що вже можна набирати в рядку браузера ім'я компанії не тільки на англійській, але і багатьох інших мовах, наприклад, російській. А ще раніше зона первинних доменних імен (та частинка адреси, що знаходиться справа перед першою крапкою - наприклад, com, ua, org, net) розширилася ще на декілька десятків...
    Втім, всі ці новомодні "штучки" поки що мало поширені.
  • Яке доменне ім'я краще всього вибрати?
    З погляду технології доменне ім'я - не більше ніж рядок, що набирається в броузері і однозначно визначає адресу вашого сайту. Проте, хто може поручитися, що це ім'я вже не зайняте вашими конкурентами ? Якщо ваш бізнес динамічний і ваші вимоги до іміджу компанії високі, то бажано закріпити за собою доменне ім'я, що запам'ятовується, наприклад у вигляді www.<ім'явашоїкомпанії>.com.ua. Втім, ви цілком можете задовольнитися і іншою адресою, головне пам'ятати, що вибір доменного імені впливає виключно на ототожнення з ним вашої компанії потенційними клієнтами, але ніяк не на швидкість, доступність або видимість сайту в Інтернеті.
  • Хто є власником прав на доменне ім'я?
    Слід ще додати, що одного разу зареєструвавши доменне ім'я на свою організацію, воно стає частиною атрибутів вашої організації- так само як поштова адреса або логотип, і ви і лише ви володієте повними правами на його використання.

Етап 2. Зведення будівлі
На цьому етапі потрібно "звести будівлю", використовуючи стандартні модулі або унікальні рішення, характерні тільки вашому проекту. Не дивлячись на те, що кожен виконавець пропонує свій власний "джентльменський набір" стандартних модулів, як правило в нього входять:
· Система управління змістом сайту (інтерфейс адміністратора)
· Відомості про послуги/товари, що надаються (магазин/каталог)
· Оновлювана стрічка новин
· Гостьова книга/форум/чат
· Форми замовлення

Етап може тривати від 2 тижнів і більше залежно від складності завдання. Головною його метою є програмування роботи модулів сайту. Після закінчення етапу сайт є системою із закінченою функціональністю і дизайном. Паралельно ваші фахівці можуть приступити до підготовки інформаційного наповнення сайту з тим, щоб забезпечити початок робіт по етапу 3 відразу після закінчення етапу 2 .

Визначаємо вимоги.
Вимоги, що пред'являються вами до окремих розділів, сторінок або модулів, можна, звичайно, висловити вголос виконавцеві у вигляді побажань ("хочу, щоб.."), але задайте собі питання - а який результат може бути досягнутий при такій постановці завдання? Наскільки вас задовольнить таке рішення? Те, що для вас само собою зрозуміло, виконавець може уявляти собі зовсім по-іншому. Спробуйте поставити перед собою наступні питання:
· Які завдання зможе вирішувати відвідувач вашого сайту за допомогою цього модуля (на цій сторінці, в цьому розділі)?
· Що потрібне для того, щоб відвідувач міг вирішувати ці завдання?
· Яку інформацію потрібно буде відвідувачам сайту створювати, переглядати, змінювати при цьому?
· Яка послідовність дій користувача при рішенні цієї задачі?
· Як сайт повинен реагувати на дії користувача?

Відповідайте на ці питання для тих структурних одиниць вашого сайту (модуля, розділу, сторінки), де це необхідно, і напишіть відповіді у вигляді таблиці.

Таким чином, ви отримуєте Технічне завдання на створення сайту, яке надалі ви зможете
1. Обговорювати з виконавцем

2. Вносити корективи і зміни
3. Робити аргументовані зауваження по недоробках і промахах
4. Контролювати точну відповідність кінцевого продукту поставленим вами завданням.
Тим самим ви контролюєте якість кінцевого продукту (сайту

Етап 3. Підведення комунікацій.
Головне, за чим на ваш сайт приходять відвідувачі - інформація. Це повинен бути не просто набір пропозицій, що характеризують вашу компанію. Сайтом зазвичай потрібно зацікавити відвідувача, надати йому вичерпну інформацію, спонукати відвідувача скористатися саме вашими послугами і надати йому цю можливість. Велике значення має правильна розстановка змістовних акцентів. Дуже довгі тексти важко читати в браузері, у такому випадку на сторінці краще помістити вибірку головних ідей і дати можливість користувачу завантажити текст у вигляді файлу, щоб потім його роздрукувати. Корисно також передбачити спеціальний розділ "для тих, що сумніваються", зі статтями, які доступно описують галузь вашого бізнесу.
Етап триває від одного до декількох тижнів. Після його закінчення ви отримуєте повністю готовий сайт зі всім необхідним змістом.

Визначаємо вимоги до змісту.
Для правильної подачі інформації необхідно вирішити наступні питання:

  • Яка інформація є головною, а яка другорядною? Як розумно розподілити інформаційні блоки на сторінках?
  • Як краще структурувати і форматувати інформацію на сторінці? Як використовувати при цьому дизайнерські рішення?
  • Які ілюстрації підібрати і як їх розташувати на сторінці? Велика кількість графічних зображень може привести до перевантаження сторінки змістом. Можна винести ілюстрації в окремий розділ – напр. Фотогалерея.
  • Як часто оновлюватимуться  блоки сайту?

Етап 4. Реклама
Сайт  вимагає постійної уваги, і, як це не дивно, постійної реклами. Як ви думаєте, потенційний клієнт дізнається про ваш сайт? На серйозну розкрутку сайту потрібен час і маса зусиль. Сайт добре розкручений, якщо при наборі в пошуковій системі ключових слів, він відображається на перших декількох сторінках в результатах пошуку. Після виходу сайту в світ, подальші рекламні акції вашої компанії в традиційних засобах масової інформації повинні обов'язково включати його адресу.
Цей етап може включати як первинну реєстрацію в пошукових системах, так і проведення  заходів щодо збільшення потоку відвідувачів сайту.

Визначаємо вимоги до політики просування сайту:

  • Які категорії пошуку відповідають сфері вашої діяльності? Якщо ваша компанія займається віконними системами, наприклад, не варто реєструвати ваш сайт в розділі каталога "Побутова техніка".
  • Які ключові слова є головними, які - другорядними? Ті ключові слова , які  використовуються для пошуку сайтів.
  • Як здійснюватиметься політика обміну банерами? Чи досить буде зареєструвати і розмістити ваші банери в безкоштовних мережах? Чи є необхідність обмінюватися банерами з сайтами ваших партнерів?

Етап 5. Експлуатація
Ваш онлайн-проект вимагає постійної уваги. Погодьте з компанією, яка займатиметься підтримкою   вашого сайту, періодичність архівації бази даних, а також порядок оновлення змісту сайту.

Визначаємо вимоги до експлуатації сайту:

  • Як проводитиметься оновлення вашого сайту? Можливе використання системи управління сайтом, оновлення через FTP доступ або укладення договору на підтримку з компанією, що проводить хостинг. На ваш вибір не має впливати лише вартість послуги, оцініть ефективність того або іншого способу разом зі своїми фахівцями. З іншого боку, якщо ви вже заплатили за систему управління сайтом, ваш вибір буде оправданим.
  • Який канал доступу  використовується у компанії, що розміщує ваш сайт? Наскільки велика його відвідуваність? Наскільки інтенсивно і в яких об'ємах запрошується інформація з вашого сайту? Можливо, вам не потрібно шукати провайдера з дуже "широким" Інтернет-каналом, якщо відвідуваність сайту не виправдовує ваших очікувань. Зазвичай таку інформацію можна отримати у компанії-провайдера по закінченню певного часу після початку функціонування сайту.
  • Наскільки добре забезпечується безпека вашого сайту від зовнішнього вторгнення? Наскільки швидко забезпечується розподіл hardware ресурсів провайдера у разі непередбаченого завантаження  програмного забезпечення? Чи є необхідність "дзеркалювання" вашого сайту? Створення "дзеркала" сайту корисне в таких випадках, коли інтернет-ресурси інтенсивно віддають або приймають великі об'єми информації- наприклад, потоки відео-інформації, онлайн-трансляції та інші.

У цій статті ми постаралися сформувати список рекомендацій керівникам компаній, які думають про необхідність представлення своєї діяльності у віртуальному просторі. Як і у будь-якому виді діяльності, потрібно чітко бачити цілі і уявляти собі ринок, на який ви виходите зі своїми пропозиціями. У всьому іншому вам допоможуть професіонали студії веб-дизайну.

 

 
Понравилась статья? Не поленитесь - поделитесь с друзьями и подругами :)
Створення сайтів, інтернет-магазинів - веб-студія «Sanao»


/comprar kamagra en españa

Наші роботи

order_ua2

Правила корпоративного сайту

Сегодня в Интернете существует огромное количество всевозможных сайтов разной тематической направленности, с разным оформлением, разной аудиторией, разными целями и задачами и т.п. И человеку несведущему зачастую представляется очень сложным делом понять, на каком сайте он находится на данный момент, на что он ориентирован и т.п. А перед новоиспеченными веб-разработчиками вообще стоит практически неразрешимая дилемма: какой именно сайт можно и главное нужно создать и почему, на чем следует сделать акцент, какой сектор пользовательской аудитории получится охватить и пр. В связи с этими и некоторыми другими трудностями, этой статьей я решил начать краткий цикл информационных материалов, в которых пойдет речь о различных типах Интернет-проектов и особенностях работы с ними.

Детальніше...
 
Просування сайту в соціальних мережах

Социальные сети за несколько лет существования стали самыми популярными сайтами в интернете. Facebook, Twitter и Linkedin в США и Западной Европе, а Вконтакте и Одноклассники в СНГ – это площадки с миллионами активных пользователей. Эти социальные сети позволяют найти одноклассников, друзей, родственников, бывших коллег по работе. Естественно, чем больше людей в социальной сети, тем больше шанс найти старого приятеля или коллегу.

Детальніше...