Мобільна версія сайту

Близько 5% усіх користувачів інтернету використовують для виходу в інтернет мобільний пристрій. І ця цифра з розвитком мобільних технологій неухильно росте з року в рік. В наші дні більшість сайтів зовсім не придатна до мобільного серфінгу: занадто довге завантаження, понівечений малим екраном пристрою дизайн і інші неприємні моменти. Проте, до радості відвідувачів, кожен день тисячі людей випускають адаптовані мобільні версії своїх сайтів. Красиві і швидкі. І нехай ідея створення мобільної версії не лякає вас - це вартує того.

Детальніше...
 
Технології інтернет-реклами

Как известно, реклама - двигатель торговли! Неоспоримые истины не нуждаются в обсуждении, однако с появлением сети Интернет в использовании традиционных рекламных технологий неожиданно возникли трудности. Как утверждают некоторые рекламисты, виртуальное пространство - это среда, в которой не действуют обычные законы рекламы... Так ли это? И какова вообще история развития интернет-рекламы?

Детальніше...
 

Створення сайтів, Львів. Редизайн сайту. Розробка інтернет-магазину. Веб-дизайн у Львові. Розкрутка сайту в Google, Yandex. Розробка сайту Львів. Створити сайт

Бізнес в Інтернеті - створення інтернет магазину

Інтернет-магазини вже давно перестали бути доповненням до сімейного бюджету, вони, швидше, стали надійним джерелом чималих доходів. У 2010 році в Україні працює понад 6000 інтернет магазинів, які здійснюють 7,5% роздрібного товарообігу (у 2010 році - це склало 1 мільярд доларів!). І ми гордимося тим, що в цих досягненнях є і внесок нашої команди.

Напевно Ви не одноразово бачили різного роду інтернет-магазини , і напевно, Ви не раз думали про те, як це зручно - інтернет-магазин... Дійсно, не потрібно будувати, купувати або орендувати приміщення, наймати продавців, охорону, вантажників і прибиральниць. Не треба платити за опалення і освітлення, а найголовніше, навіть товар купувати не треба. Окрім цього інтернет-магазини реально продають товари і послуги, а деякі з них продають дуже багато і для інвестицій є набагато привабливішими об'єктами, ніж їх багатоповерхові родичі.

 

Товар в інтернет магазині  абсолютно реальний, але не вимагає ні площ, ні полиць, ні охорони. І розмір потрібний завжди знайдеться, і фасон - будь-який! І коштує такий магазин всього декілька тисяч гривень разом з товаром і всіма комунальними платежами. І хабарів за виділення землі платити не доведеться. І розмістити його можна де завгодно - ніхто Вам не скаже, що це місце вже зайняте.

 

З капітальних вкладень - витрати на створення сайту. Залежно від складності інтернет-магазину, яка у свою чергу визначається властивостями товарів, що продаються, вартість створення інтернет-магазину коливається від 5000 до 40 000 гривень. Погодьтесь, ці цифри не йдуть ні в яке порівняння з витратами на створення навіть малого мінімаркету, не говорячи вже про будівництво масштабнішого магазину.

 

З поточних витрат - хостинг, тобто оренда дискового простору на сервері в інтернеті, - залежно від складності і об'єму інтернет-магазину може коливатися від 100 до 1000 грнивень на рік(!) І зарплата обслуговуючого персоналу, тобто оператора, який виконуватиме поточну роботу: додавати новий товар в інтернет-магазин і тому подібне. Часто це робить сам власник магазину.

 

І все?.. І все! Перерахованого вище, абсолютно достатньо, щоб продавати будь-який товар.

 

А що можна продавати в інтернеті?  Та практично все, що завгодно. Продавати в інтернеті можна все, що продається в звичайному житті, і навіть більше. Мірилом доцільності продажу або покупки товару в інтернет-магазині є вартість доставки товару від продавця до покупця. Якщо товар в інтернет-магазині з доставкою до покупця коштуватиме трохи дешевше, ніж в звичайному магазині, такий товар обов'язково продаватиметься в інтернеті.

 

Враховуючи те, що Інтернет сам є транспортною системою, то найзручніше продавати в інтернет-магазині ті товари або послуги, доставляти які можна з допомогою Інтернет. На-приклад, цифрові фотографії або картини. Для такого інтернет-магазину Інтернет є самодостатньою транспортною системою за допомогою якої можна поширювати інформацію про товар, отримувати платежі (WebMoney, etc.) і доставляти товар покупцеві.

 

Але якщо ви збираєтесь продавати інший товар, з допомогою Інтернет можна поширювати інформацію про товар і отримувати оплату за товар. А сам товар доставляти до покупця кур'єром, якщо покупець в одному з Вами місті, або службами міжміських перевезень, яких зараз теж предостатньо.

 

Створення інтернет магазину — високоефективний і маловитратний інструмент для успішного ведення електронної комерції. На відміну від звичайного магазину,  інтернет магазин відкритий 24 години на добу, 7 днів на тиждень, доступний будь-якому користувачеві в будь-якій точці планети і не вимагає фінансових витрат на оренду приміщення, значно знижує витрати на персонал.

 

Бізнес інтернет магазин поєднує невисоку вартість і високу ефективність: створення інтернет магазину допомагає компанії завоювати або укріпити свої позиції на ринку товарів і послуг, збільшити клієнтську базу і підвищити популярність бренду. Іншими словами, створення інтернет магазину приносить власникам реальний прибуток. Саме тому все більше компаній приходить до рішення про створення інтернет магазину у сфері електронної комерції.

 

В даний час все більше компаній, що здійснюють електронну комерцію в інтернеті, схиляються до того, що інтернет-представництво компанії можна розглядати як філію в новому перспективному регіоні. З цього виходить те, що хороша товарна пропозиція є необхідною, але не достатньою для кінцевого успіху умовою. Крім хорошої пропозиції (а в рамках даної статті ми маємо на увазі, що пропозиція ваша є достатньо вигідним для кінцевого клієнта) ваше інтернет-представництво повинне володіти структурою, максимально сприяючій електронній комерції, дизайном і інформаційним наповненням, найбільш відповідним запитам відвідувача.

 

Втім, всі ці– питання чисто технічні, питання, які залишаться за рамками цієї статті. Сьогодні пропоную поговорити про те, без чого не може обійтись жоден  інтернет магазин – а саме, про залучення відвідувачів, потенційних покупців. Всі нижчевказані висновки зроблені на підставі практичного досвіду по просуванню бізнесу інтернет магазина побутової техніки.

 

Зрозуміло, просто привернути відвідувачів в  інтернет магазин – недостатньо.

По-перше, необхідно привертати цільових відвідувачів в  інтернет магазин, тобто тих, які з високою  ймовірнітю конвертуються в покупців.

По-друге, необхідно створити умови в  інтернет магазині, максимально сприятливі конверсії відвідувачів в покупців.

Нарешті, в більшості випадків дуже важливо забезпечити певний рівень прихильності – щоб ваші покупці поверталися до вас знов і знов. Але без широкого і добре регульованого потоку цільових відвідувачів в інтернет магазин це неможливо.

 

Звичайно, стандартний вибір засобу просування  інтернет магазину – медійна реклама, контекстна реклама, пошукова оптимізація, - цілком і повністю визначається специфікою сегменту ринку і особливостями конкретного ресурсу. Проте, можна вивести певну кількість емпіричних методів, що дозволяє відносно чітко і безпомилково вибрати оптимальний метод практично в будь-яких умовах. Справа лише за адекватною оцінкою стартових параметрів.

 

Основні параметри, які слід враховувати при виборі оптимального методу залучення клієнтів в інтернет магазин – це об'єм ринку (людина), вартість одного “кліка”, і, зрозуміло, середній показник конверсії відвідувача в покупця в цілому по галузі. Всі ці дані можна придбати у маркетингових компаній в галузі електронної комерції або отримати у відкритих джерелах.

 

Таким чином, в більшості випадків можна чітко виявити найбільш оптимальний метод просування вашого інтернет магазину. Якщо об'єм ринку (максимальна кількість відвідувачів, яких ви можете привернути у ваш  інтернет магазин) не перевищує, наприклад, близько 50 тисяч в місяць, по наших попередніх розрахунках, то пошукова оптимізація вам просто буде невигідна: постійні витрати, пов'язані з оптимізацією, у будь-якому випадку перевищать вартість залучення практично всіх потенційних клієнтів з контекстної реклами.

 

Зараз в інтернет-просуванні кожен, новий спосіб виявляється ефективнішим попереднього. Це говорить про те, що на даний момент всі інтернет-технології взагалі розвиваються екстенсивним шляхом. Тому ще складно говорити, що чекає нас на шляху розвитку електронної взаємодії з покупцем бізнес інтернет магазин.

 

На сьогодні існують декілька найбільш поширених методів просування  інтернет магазину.

 

Перший спосіб, найменш ефективний з тих, що розглядаються на вкладені засоби, — це медійна реклама. У нього входить новинна, баннерная реклама, публікація PR-статей, участь в конкурсах і преміях, словом, все те, що опосередковано привертає увагу потенційних покупців вашого інтернет магазину.

 

Другий спосіб — реклама в каталогах товарів  інтернет магазину з платою за клік на фоні товарних пропозицій конкурентів. Мається на увазі ті каталоги, які привертають тільки найпривабливіший трафік. Це такі ресурси, як Яндекс-маркет, Рамблер-покупки, Е-каталог та інші. Всі подібні ресурси мають різні способи залучення клієнтів, тому відсоток конверсії з них дуже відрізняється і, безумовно, повинен бути проаналізований з вашого боку.

 

Третій спосіб — один з основних — контекстна реклама. Спосіб, на перший погляд, максимально ефективний по співвідношенню грошей, що вкладаються, і реальної віддачі. Ті можливості налаштувань компанії, які пропонують лідери контекстної реклами (геотаргетинг, мінус слова), та статистика пошукових запитів, яку вони відкрито пропонують для аналізу, дозволяє найточніше налаштувати компанію, максимально ефективно вибравши саме ту частину аудиторії інтернету, яка є найбільш вірогідним споживачем вашої продукції  в галузі електронної комерції .

 

 
Понравилась статья? Не поленитесь - поделитесь с друзьями и подругами :)
Створення сайтів, інтернет-магазинів - веб-студія «Sanao»


/

Наші роботи

order_ua2

Правила корпоративного сайту

Сегодня в Интернете существует огромное количество всевозможных сайтов разной тематической направленности, с разным оформлением, разной аудиторией, разными целями и задачами и т.п. И человеку несведущему зачастую представляется очень сложным делом понять, на каком сайте он находится на данный момент, на что он ориентирован и т.п. А перед новоиспеченными веб-разработчиками вообще стоит практически неразрешимая дилемма: какой именно сайт можно и главное нужно создать и почему, на чем следует сделать акцент, какой сектор пользовательской аудитории получится охватить и пр. В связи с этими и некоторыми другими трудностями, этой статьей я решил начать краткий цикл информационных материалов, в которых пойдет речь о различных типах Интернет-проектов и особенностях работы с ними.

Детальніше...
 
Просування сайту в соціальних мережах

Социальные сети за несколько лет существования стали самыми популярными сайтами в интернете. Facebook, Twitter и Linkedin в США и Западной Европе, а Вконтакте и Одноклассники в СНГ – это площадки с миллионами активных пользователей. Эти социальные сети позволяют найти одноклассников, друзей, родственников, бывших коллег по работе. Естественно, чем больше людей в социальной сети, тем больше шанс найти старого приятеля или коллегу.

Детальніше...