Мобільна версія сайту

Близько 5% усіх користувачів інтернету використовують для виходу в інтернет мобільний пристрій. І ця цифра з розвитком мобільних технологій неухильно росте з року в рік. В наші дні більшість сайтів зовсім не придатна до мобільного серфінгу: занадто довге завантаження, понівечений малим екраном пристрою дизайн і інші неприємні моменти. Проте, до радості відвідувачів, кожен день тисячі людей випускають адаптовані мобільні версії своїх сайтів. Красиві і швидкі. І нехай ідея створення мобільної версії не лякає вас - це вартує того.

Детальніше...
 
Технології інтернет-реклами

Как известно, реклама - двигатель торговли! Неоспоримые истины не нуждаются в обсуждении, однако с появлением сети Интернет в использовании традиционных рекламных технологий неожиданно возникли трудности. Как утверждают некоторые рекламисты, виртуальное пространство - это среда, в которой не действуют обычные законы рекламы... Так ли это? И какова вообще история развития интернет-рекламы?

Детальніше...
 

Створення сайтів, Львів. Редизайн сайту. Розробка інтернет-магазину. Веб-дизайн у Львові. Розкрутка сайту в Google, Yandex. Розробка сайту Львів. Створити сайт

Пошукова оптимізація сайту - базові основи

Пошукова оптимізація сайту - це комплекс робіт над сайтом і зовнішніми чинниками для досягнення якнайкращих позицій в пошукових системах відповідно до вибраних ключових слів. Цей спосіб оптимізації дозволяє досягати високих позицій в результатах видачі пошукових машин по профільних запитах (ключових словах) і тим самим привертати величезну частину цільових відвідувачів.

Зараз єдиним шляхом завоювати Інтернет-простори, є оптимізація і просування сайту в пошукових системах. З кожним роком число користувачів Інтернету, а, отже, пошукових систем росте. А це означає, що пошукова оптимізація приносить все більше і більше вигоди власникам сайту. Згідно статистики, близько 85% користувачів шукають інформацію за допомогою пошукових машин, які забезпечують від 70% до 85% від загальної відвідуваності ресурсу.

Основні етапи оптимізації сайту і пошукового просування

  • аналіз ресурсу;
  • складання семантичного ядра для пошукової оптимізації;
  • оптимізація сайту: тексти, навігація, код;
  • пошукове просування сайту: реєстрація сайту в каталогах, на дошках оголошень і форумах, робота з посиланнями.

Пошукову оптимізацію можна розділити на внутрішню і зовнішню. Внутрішня оптимізація сайту направлена на роботу з самим сайтом. До неї відноситься:

Складання семантичного ядра сайту

Семантичним ядром є сукупність запитів (ключових слів), змісту яких відповідає інтернет-ресурс. Семантичне ядро створюється з урахуванням специфіки сайту з найбільш поширених і відповідних ключових слів. За таким списком ключових слів відстежується просування сайту.

Правильно підібрані ключові слова стануть ефективною зброєю в конкурентній боротьбі. Є декілька рекомендацій по використанню ключових слів на сторінках інтернет-ресурсів.

Поради з використання ключових слів:

Завжди використовуйте більш ніж одне слово при виборі ключових фраз. Дослідження показали, що більшість людей вводять в рядок пошуку фразу, що складається з 2-х слів і більше.
Уникайте найпопулярніших ключових слів, тому що Вашому сайту доведеться конкурувати з мільйоном інших подібних сторінок, серед яких ті, що належать могутнішим компаніям.
Оптимальна частота ключових слів - 5%. Використання більшої кількості ключових фраз може перетворити ваш документ на спам.

Оптимізація сторінок сайту. До неї входять роботи з html-кодом і текстами (контентом) сторінок. При оптимізації html-коду проводиться правка безпосередньо html-коду, корекція META-тегів, заголовків, описів сторінок сайту, виділення потрібних частин сторінки спеціальними тегами. Всі тексти сторінок аналізуються і коректуються відповідно до ключових слів.

Основні чинники ранжування, на які треба звернути увагу:
Теги title - заголовки сторінок сайту, найбільш важливий чинник, на який слід звернути увагу. У заголовки сторінок необхідно прописувати слова, по яких ви плануєте провести оптимізацію сайту, але не слід забувати про те, що текст, що міститься в заголовку сторінки, видаватиметься в результатах пошуку. Отже, заголовок сторінки повинен бути інформативним і привабливо виглядати, адже з більшою вірогідністю користувач вибере саме такий опис сторінки. Поширена помилка - використання одного заголовка для всіх сторінок сайту. Для кожної сторінки заголовок повинен розроблятися окремо, відповідно до змісту сторінки.

Тег meta name="description" content="описание сторінки" - практично ніяк не впливає на ранжування сайту, проте цей опис сторінки видаватиметься, якщо ваш сайт буде знайдений по посиланню, тому все ж таки варто скласти грамотний опис сторінки і включити його в даний тег.

Теги заголовків h1-h6 - грають дуже велику роль при ранжуванні сайту. Рекомендується включати ключові слова в дані теги. Також можна оформляти дані теги за допомогою стилів CSS, але в межах розумного, тобто заголовок h1 повинен бути основним заголовком сторінки, h2 - підзаголовком і так далі. При спробі включити весь текст на сторінці в даний тег, ваш сайт може бути взагалі виключений з результатів пошуку, так що рекомендуємо вам користуватися даними тегами обережно і не зловживати ними.

Теги акцентування b, i і подібні до них - рекомендується виділяти ключові слова на сторінці даними тегами, це може дати перевагу при ранжуванні сайту.

Щільність ключових слів на сторінці - відношення кількості ключових слів і словосполучень до повного текстового об'єму сторінки. Щільністю, що рекомендується від 5% до 7%.


Оптимізація структури сайту

Зміна внутрішніх посилань на сторінки, створення карти сайту, для того, щоб пошуковий робот зміг проіндексувати всі сторінки. Після таких робіт пошуковим роботам буде простіше і зручніше працювати із сторінками, що прискорить їх індексацію.

Рекомендації по структурі сайту

Використовуйте текстові посилання на всі сторінки сайту з необхідними ключовими словами, використовуйте прямі посилання вигляду: <а href=http://www.sanao.com.ua/>, пошукові системи дуже добре розпізнають такі посилання, використання складних скриптів, таких як Java, PHP і тому подібне для формування посилань краще не використовувати.

За наявності великої кількості сторінок на сайті, зробіть карту сайту, можна навіть розбити її на декілька сторінок так, щоб одна сторінка не містила більше 50 витікаючих посилань (це ускладнює роботу пошукового робота).

Слідуйте "правилу трьх кліків",  тобто всі сторінки сайту повинні бути доступні користувачеві на відстані 3-х кліків від головної сторінки.

Намагайтесь не використовувати на сторінках сайту велику кількість flash і графіки, сторінка не має дуже багато важити.
До зовнішньої оптимізації відносяться дії з підвищення "дружності" до пошукових систем і авторитетності (популярності) інтернет-ресурсу.

 

Щоб збільшити популярність сайту

Потрібно врахувати такі чинники як: посилання з сайтів з великим тІЦ і PageRank. Такі посилання є якісними і володіють великою вагою, що впливає на позиції сайту в результатах пошуку.


Тексти опису посилань. Текст посилання, що містить ключові слова, сприймається пошуковою системою як додаткова рекомендація, підтверджуюча відповідність пошуковому запиту, що впливає на ранжування сайту.
Посилання на тематичних сайтах. Окрім тексту посилань пошукові роботи враховують загальний інформаційний вміст сторінки сайту, що ссилається, і при схожості тематик дають таким посиланням більшу вагу.

Односторонні посилання. Пошукові системи прагнуть відстежувати взаємні посилання, тому віддають перевагу одностороннім посиланням, вважаючи їх більш справжніми і цінними.


Уникання "поганих" посилань. З тих пір, як збільшення посилань стало одним з важливих чинників ранжування, число сайтів "Каталогів посилань" зросло. Пошукові системи негативно відносяться до численних каталогів сайтів і прагнуть знецінити такі посилання або не враховувати їх зовсім.

 

 
Понравилась статья? Не поленитесь - поделитесь с друзьями и подругами :)
Створення сайтів, інтернет-магазинів - веб-студія «Sanao»


/

Наші роботи

order_ua2

Правила корпоративного сайту

Сегодня в Интернете существует огромное количество всевозможных сайтов разной тематической направленности, с разным оформлением, разной аудиторией, разными целями и задачами и т.п. И человеку несведущему зачастую представляется очень сложным делом понять, на каком сайте он находится на данный момент, на что он ориентирован и т.п. А перед новоиспеченными веб-разработчиками вообще стоит практически неразрешимая дилемма: какой именно сайт можно и главное нужно создать и почему, на чем следует сделать акцент, какой сектор пользовательской аудитории получится охватить и пр. В связи с этими и некоторыми другими трудностями, этой статьей я решил начать краткий цикл информационных материалов, в которых пойдет речь о различных типах Интернет-проектов и особенностях работы с ними.

Детальніше...
 
Просування сайту в соціальних мережах

Социальные сети за несколько лет существования стали самыми популярными сайтами в интернете. Facebook, Twitter и Linkedin в США и Западной Европе, а Вконтакте и Одноклассники в СНГ – это площадки с миллионами активных пользователей. Эти социальные сети позволяют найти одноклассников, друзей, родственников, бывших коллег по работе. Естественно, чем больше людей в социальной сети, тем больше шанс найти старого приятеля или коллегу.

Детальніше...