Мобільна версія сайту

Близько 5% усіх користувачів інтернету використовують для виходу в інтернет мобільний пристрій. І ця цифра з розвитком мобільних технологій неухильно росте з року в рік. В наші дні більшість сайтів зовсім не придатна до мобільного серфінгу: занадто довге завантаження, понівечений малим екраном пристрою дизайн і інші неприємні моменти. Проте, до радості відвідувачів, кожен день тисячі людей випускають адаптовані мобільні версії своїх сайтів. Красиві і швидкі. І нехай ідея створення мобільної версії не лякає вас - це вартує того.

Детальніше...
 
Технології інтернет-реклами

Как известно, реклама - двигатель торговли! Неоспоримые истины не нуждаются в обсуждении, однако с появлением сети Интернет в использовании традиционных рекламных технологий неожиданно возникли трудности. Как утверждают некоторые рекламисты, виртуальное пространство - это среда, в которой не действуют обычные законы рекламы... Так ли это? И какова вообще история развития интернет-рекламы?

Детальніше...
 

Створення сайтів, Львів. Редизайн сайту. Розробка інтернет-магазину. Веб-дизайн у Львові. Розкрутка сайту в Google, Yandex. Розробка сайту Львів. Створити сайт

Ефективне просування інтернет-магазину

Інтернет торгівля в Україні набирає обороти, все більш відповідаючи світовим тенденціям, привертаючи все нових і нових покупців звернути свою увагу не на традиційні, а на електронні полиці. У 2007 році через мережу було реалізовано товарів на $250 млн., що в 1,5 разу більш ніж в 2006 році. За наслідками 2008 року учасники ринку прогнозують двократне збільшення об'ємів продажів через інтернет, така ж тенденція збережеться і в 2009-2010 роках.

На сьогоднішній день побутова техніка і електроніка є товарами, що найбільш купляються в Інтернеті, – не менше 70 % товарів в загальній структурі продажів.

Очевидно, що будь-якому магазину потрібні відвідувачі, які надалі стануть покупцями його товарів. На даний момент існують такі основні способи просування Інтернет-магазину:

  • Контекстна реклама
  • Розміщення прайс-листів на сайтах порівняння цін
  • Партнерські програми
  • Офф-лайн реклама
  • Пошукова оптимізація
  • Медійна (баннерна) реклама

Всі ці канали просування ефективні різною мірою і мають кожен свою специфіку. Зупинимося на контекстній рекламі і сайтах порівняння цін, як найбільш актуальних методах просування на сьогоднішній день.

Пошукова контекстна реклама –   це текстове оголошення що з'являється справа або вгорі над основними результатами пошуку у відповідь на  пошуковий запит користувача, який містить відповідні оголошенню ключові слова. Тематична реклама  - це те  ж оголошення, яке відображається не  в  пошуковій системі, а  на  сторінці, текст якої містить ключові слова, що відносяться до оголошення.

Оплата контекстної реклами, як правило, здійснюється по моделі CPC, тобто за  клік. При цьому слід уважно підійти до  вибору ключових слів і до  складання тексту оголошення. Адже використовуючи слова не відповідні вашому магазину, ви  отримаєте нецільові кліки і  відповідно витрачені гроші даремно.

Що робить більшість? Купує контекстну рекламу по загальних запитах, наприклад «ноутбук». У результаті дохід від продажів або ледве виправдовує витрати на рекламу або просто не досягає величини витрат на рекламу. У цьому і полягає головна проблема. Як виправити ситуацію? В більшості випадків найефективнішими є безпосередньо назва моделі побутової техніки або електроніки (наприклад, «Compaq 6710b»). Так, їх запитують рідше, але головне, ціна кліка деколи в десятки разів нижче за загальні високочастотні запити. Оскільки найменувань моделей товарів у магазинів зазвичай  величезна кількість, ефективність реклами збільшується у декілька разів.

Також необхідно,   щоб оголошення про продаж конкретної моделі техніки вело саме на сторінку з цією моделлю. Відвідувач не шукатиме на сайті її сам і просто піде на інший сайт. Для цього в системах контекстної реклами є інструменти роботи з великим об'ємом слів і оголошень, де легко можна вказати пошукові фрази, адреси потрібних сторінок і заголовки з описами для кожного товару. Очевидно створити вручну тисячі оголошень досить проблематично. Підбір ключових слів і  фраз, по  яких відображатиметься контекстна реклама дуже відповідальне завдання. Шляхом підбору слів необхідно забезпечити якнайкраще співвідношення таких параметрів як середня ціна за  клік, а також кількість і  якість відвідувачів. Крім того, важливу роль грає текст оголошення.

Одним з  найбільш ефективних каналів розкрутки інтернет-магазину безумовно є розміщення прайс-листів товарів на  сайтах порівняння цін. Подібне розміщення відбувається, як правило, шляхом експортування даних про  наявні товари і  цін за допомогою файлу у форматі XML, або іншим способом. Товари потрапляють на  сайти порівняння цін в  відповідні категорії, де тисячі користувачів зможуть їх  побачити і,  якщо ціна відповідна, перейти по  посиланню на ваш Інтернет-магазин для здійснення покупки. Вартість переходу з подібних сайтів на певний торговий майданчик в середньому складає від $0,08. Найбільш популярними майданчиками що агрегують пропозиції магазинів є: Price.ua, Yandex.Market, Nadavi, Hotline.ua, Freemarket, Bigmir.Shop.

При раціональному підході сайти порівняння цін можуть стати найбільш ефективним каналом просування, особливо при правильній оптимізації заголовків і наявності опису товарів в прайс-строках. Обов'язкова перевірка працездатності посилань, на які ведуть позиції. Оптимізуйте сторінки входу відвідувачів – вони повинні обов'язково відповідати товарам в прайс-строках. На сайтах лідерів галузі використовується також аукціонна цінова модель розміщення прайсів, тому необхідно також використовувати оптимальну ціну за клік, знайшовши найбільш прийнятне співвідношення між об'ємами продажів і ROI (повернення вкладень) на рекламу.

Пошукова оптимізація інтернет-магазину хоч і є найбільш дешевим каналом просування, назвати його основним не можна, оскільки даний спосіб має багато ризиків і приносить помітну віддачу лише в довгостроковому періоді. З урахуванням конкуренції, що росте, за позиції у видачі вартість пошукової оптимізації постійно збільшується.

Як же відстежити ефективність грошей витрачених на рекламу і правильно оцінити джерела просування, оптимізувати структуру рекламного бюджету? Для проведення ефективних рекламних кампаній важливий не тільки досвід, але і уміння по ходу рекламної кампанії робити коректування її стратегії для підвищення ефективності. При цьому з'являється завдання аналізу рекламного трафіку для виявлення його кількісного і якісного показників. Тільки на основі цих даних можна судити про ефективність реклами і складати вичерпні звіти для клієнтів. Для цього існують спеціальні системи обліку статистки відвідувань і аналізу поведінки відвідувачів на сайті. Саме вони дозволяють точно розрахувати ефективність витрат на  рекламу, а також встановити корисність кожного з Ваших джерел просування. Google Analytics (analytics.google.com) – найбільш популярна система, з широкими можливостями, яка до того ж є повністю безкоштовною.

Необхідно поставити спеціальний ява-скрипт на сторінки сайту і налаштувати відстежування відвідувань в персональному аккаунті. У результаті ви зможете отримати інформативні звіти про поведінку відвідувачів: звідки вони  вперше прийшли на ваш сайт, які сторінки відвідували, чи зробили якусь ключову дію (наприклад, покупка товару). Цілком можливо розробити і свою просту систему з урахуванням специфіки вашого бізнесу, використовуючи cookies і унікальні посилання (наприклад http://site.com/?from=adwords) для кожного з каналів просування. Крім того, можна проводити опитування на сайті при оформленні покупки, або по телефону, або у момент завершення доставки. Проте це не  найточніший спосіб, оскільки покупець не завжди захоче відповісти, або просто може забути це зробити. Варто відзначити, що наприклад, в каталозі порівняння цін Price.ua, окрім інтернет-магазинів, присутня значна кількість офф-лайн магазинів (даний ресурс дає можливість вести бізнес в мережі не маючи інтернет-магазину взагалі). В даному випадку надійним способом відстежування ефективності може стати унікальний, спеціально для тих цілей створений телефонний номер і (або) e-mail.

На закінчення можна сказати, що при належному підході, сайти порівняння цін і контекстна реклама є гнучкими і ефективними каналами просування інтернет-магазину. Як показує практика, ці рекламні механізми гарантують найбільш цільових, орієнтованих на здійснення покупки товару відвідувачів, що формують основну частину прибутку Інтернет-магазину.

 

 
Понравилась статья? Не поленитесь - поделитесь с друзьями и подругами :)
Створення сайтів, інтернет-магазинів - веб-студія «Sanao»


/

Наші роботи

order_ua2

Правила корпоративного сайту

Сегодня в Интернете существует огромное количество всевозможных сайтов разной тематической направленности, с разным оформлением, разной аудиторией, разными целями и задачами и т.п. И человеку несведущему зачастую представляется очень сложным делом понять, на каком сайте он находится на данный момент, на что он ориентирован и т.п. А перед новоиспеченными веб-разработчиками вообще стоит практически неразрешимая дилемма: какой именно сайт можно и главное нужно создать и почему, на чем следует сделать акцент, какой сектор пользовательской аудитории получится охватить и пр. В связи с этими и некоторыми другими трудностями, этой статьей я решил начать краткий цикл информационных материалов, в которых пойдет речь о различных типах Интернет-проектов и особенностях работы с ними.

Детальніше...
 
Просування сайту в соціальних мережах

Социальные сети за несколько лет существования стали самыми популярными сайтами в интернете. Facebook, Twitter и Linkedin в США и Западной Европе, а Вконтакте и Одноклассники в СНГ – это площадки с миллионами активных пользователей. Эти социальные сети позволяют найти одноклассников, друзей, родственников, бывших коллег по работе. Естественно, чем больше людей в социальной сети, тем больше шанс найти старого приятеля или коллегу.

Детальніше...