Мобільна версія сайту

Близько 5% усіх користувачів інтернету використовують для виходу в інтернет мобільний пристрій. І ця цифра з розвитком мобільних технологій неухильно росте з року в рік. В наші дні більшість сайтів зовсім не придатна до мобільного серфінгу: занадто довге завантаження, понівечений малим екраном пристрою дизайн і інші неприємні моменти. Проте, до радості відвідувачів, кожен день тисячі людей випускають адаптовані мобільні версії своїх сайтів. Красиві і швидкі. І нехай ідея створення мобільної версії не лякає вас - це вартує того.

Детальніше...
 
Технології інтернет-реклами

Как известно, реклама - двигатель торговли! Неоспоримые истины не нуждаются в обсуждении, однако с появлением сети Интернет в использовании традиционных рекламных технологий неожиданно возникли трудности. Как утверждают некоторые рекламисты, виртуальное пространство - это среда, в которой не действуют обычные законы рекламы... Так ли это? И какова вообще история развития интернет-рекламы?

Детальніше...
 

Створення сайтів, Львів. Редизайн сайту. Розробка інтернет-магазину. Веб-дизайн у Львові. Розкрутка сайту в Google, Yandex. Розробка сайту Львів. Створити сайт

Розробка сайту в деталях

Розробку сайту можна образно порівняти з будівництвом свого будинку. Причому, як на етапі вибору місця для будівництва, так і аж до всіх етапів споруди: від проектної документації і закладки фундаменту до внутрішньої і зовнішньої обробки приміщення.
Ця аналогія узята нами з метою ілюстрації того, що етапи розробки проекту, як правило, йдуть послідовно, тому украй важливо дотримувати черговість етапів і розуміти, що будь-які несподівані і неузгоджені заздалегідь зміни і правки можуть значно збільшити як вартість сайту, так і терміни, а також значно вплинути на ефективність роботи Виконавця. Наприклад, коли починається внутрішня обробка, вже майже неможливо поміняти щось у фундаменті будинку — для цього доведеться перебудовувати весь будинок.

Ми розглянемо найосновніші етапи робіт по розробці сайту і ступінь участі в проекті тих або інших фахівців.

Етапи розробки сайту:

1. Передпроектна підготовка

1.1. Передпроектні дослідження

Ознайомлення з проектом, уточнення цілей і завдань. Вивчення бізнесу клієнта, визначення і аналіз цільової аудиторії. Аналіз конкурентів. Складання календарного плану робіт. Формування бюджету і робочої групи.
1.2. Розробка технічного завдання
Розробка і затвердження остаточного технічного завдання, що включає вимоги до дизайну і вимоги до технічної частини проекту. Розробка структури сайту (карти сайту).

2. Розробка і узгодження дизайну

2.1. Дизайн-концепція сайту (креативний дизайн)
Креатівная ідея, розробка основної графічної концепції дизайну сайту на прикладі головної сторінки. Адаптація елементів фірмового стилю клієнта для сайту.
Не зайвий раз буде сказати про те, що для будь-якого продукту важлива візуальна складова. Адже саме на вигляд складається перше враження про компанію, про її продукт. Важлива не тільки хороша креативная ідея, але і адекватна професійна реалізація цієї ідеї.

2.2. Технічний дизайн

Створення графічних шаблонів типових сторінок сайту на основі затвердженої концепції дизайну.

3. Верстка
Верстка html-сторінок сайту на основі затвердженого дизайну типових сторінок.

4. Програмна частина проекту

4.1. Інтеграція сайту з системою управління
Зараз вже жоден сучасний сайт не обходиться без системи управління, оскільки важлива не тільки красива зовнішня оболонка цього сайту, але і можливість зручної роботи з ним. Це особливо актуально для сайтів з розгалуженою структурою і великим об'ємом даних. У цей етап входить: інтеграція з системою управління, програмування, настройка сервера, забезпечення безпеки проекту. Контроль якості.

4.1. Програмування, запуск проекту
На цьому етапі допрацьовується функціонал, не включений в стандартний склад системи управління.

5. Інформаційне наповнення сайту
Інформаційне наповнення сайту необхідними фотографіями і контентом. З боку клієнта важливо відповідально підійти до цього етапу, заздалегідь підготувавши всю необхідну інформацію для сайту.

6. Тестування сайту в Інтернеті
Тестування працездатності сайту на наявність помилок, тестування html-страниц на коректність роботи в різних браузерах (Internet Explorer, Netscape, Opera, Safari).

7. Здача сайту в експлуатацію
Організація робіт по розміщенню проекту в мережі Інтернет на домені клієнта. Фінальне тестування проекту. Навчання персоналу клієнта роботи з системою управління сайту.

8. Просування сайту

В даний час вже мало просто розробити якісний сайт із зручною структурою і навігацією, дуже важливо забезпечити цьому сайту високу відвідуваність. Добитися цього можна не тільки розміщенням реклами в засобах масової інформації, але і здійснюючи просування сайту в пошукових системах і каталогах, а також рекламою в Інтернеті.
Велика частина роботи по просуванню сайту повинна бути закладена спочатку, при проектуванні проекту, тому украй важливо, щоб виконавець, який займався розробкою архітектури сайту, був компетентний в питаннях оптимізації; інакше ми рекомендуємо привернути як консультантів компанію, що має успішною досвід пошукового просування сайтів. Ці ж рекомендації відносяться до етапів верстки і програмування.
Тепер розглянемо ступінь участі фахівців, що беруть безпосередню участь в створенні сайту.

Для повноцінної розробки, з боку виконавця повинна працювати команда, що складається з наступних фахівців:

1. Менеджер проекту
Фахівець, що здійснює загальне керівництво по організації робочого процесу проекту. У його компетенції: формування і контроль робочої групи проекту, складання графіка робіт, контроль над якістю і термінами виконання робіт, а також управління бюджетом проекту і ризиками.

2. Арт-директор
Фахівець, що здійснює загальне керівництво за творчим процесом і розробляючий спільно з дизайнером загальну концепцію дизайну проекту. У його компетенції: контроль якості роботи дизайнерів і верстальників.

3. Технічний директор
Фахівець, що відповідає за програмну частину проекту і здійснюючий загальний контроль над роботою технічних фахівців (html-верстальників, програмістів, технічних дизайнерів, тестувальників).

4. Фахівець з юзабіліті і оптимізацій
Фахівець, що відповідає за розробку зручної і зрозумілої для користувача структури сайту, а також що рекомендує вимоги до правильного написання інформаційних блоків (назв розділів, заголовків, гіперпосилань).

5. Дизайнер
Фахівець, розробляючий креативную концепцію дизайну сайту, а також різних графічних елементів сайту (ілюстрацій, ікон, візуальних образів).

6. Технічний дизайнер
Фахівець, розробляючий типові сторінки сайту на основі затвердженої концепції сайту.

7. HTML-верстальник

Фахівець, що здійснює верстку html-сторінок сайту.

8. Програміст
Фахівець, що відповідає за інтеграцію системи управління, розробляючий різні скрипти, проектує бази даних і вирішальний інші завдання, пов'язані з програмуванням.
Також в проекті можуть брати участь і інші фахівці, такі як: sale-менеджер, тестувальник, flash-дизайнер і flash-програміст, контент-менеджер, маркетолог, копірайтер.
У невеликих веб-студиях функції декількох фахівців часто «замикаються» на одній людині. Так, наприклад, функції технічного дизайнера і верстальника може виконувати один і той же фахівець.
З боку клієнта повинен бути виділений співробітник, що здійснює комунікації з виконавцем. Ця людина повинна бути сполучною ланкою між робочою групою виконавця і так званими "внутрішніми замовниками" клієнта (людьми, безпосередньо або що побічно беруть участь в процесах постановки завдань, оцінці результатів їх виконання і ухваленні рішень).

5. Оцінка результату
Отже, сайт готовий і запущений в експлуатацію, як же оцінювати результат?
Оцінка результату може бути високою, якщо виконуються три важливі умови, нерозривно зв'язаних між собою, це:
  1. Поставлене завдання виконане виконавцем відповідно до вимог клієнта, що пред'являються.
  2. Досягнута кінцева мета, що стоїть перед сайтом.
  3. Клієнт задоволений якістю усуги.
Якість сайту — це характеристика сукупності результатів діяльності виконавця і комунікацій з ним, які клієнт отримує впродовж всіх етапів розробки і експлуатації сайту.
Якість може мати дві сторони: суб'єктивну — задоволеність клієнта від наданої послуги, і об'єктивну — властивості кінцевого продукту, не залежні від задоволеності клієнта.

Суб'єктивна:
Замовляючи розробку сайту, клієнт не купує кінцевий продукт: він купує гарантії того, що його очікування до послуги (продукту) будуть реалізовані.
Відповідно, покупка буде вдалою у тому випадку, коли очікування клієнта повністю втілені в кінцевому продукті (сайті).
З погляду клієнта, якість сайту, який він отримає в процесі його створення, складається з безлічі різних чинників, основними з яких є: сервіс, ціна, престижність, надійність. Ціна має безпосередній вплив на всі ці чинники (правда, не завжди однозначне).
Наприклад, маючи бюджет на розробку сайту менше 2 000 EUR, можна розробити достатньо непоганий сайт з посереднім дизайном, але з іншого боку можна вкласти в розробку більше 5 000 EUR і отримати такий же сайт, тільки з ексклюзивним дизайном.
Таким чином, клієнт може бути цілком задоволений, заплативши певну суму і отримавши за ці гроші продукт, який відповідатиме його очікуванням. Але не завжди задоволеність клієнта пов'язана тільки з високим сервісом, престижністю і надійністю кінцевого продукту.

Об'єктивна:
  • Ми вважаємо, що професійно розроблений сайт повинен відповідати, як мінімум, наступним вимогам:
  • Мати оригінальний ексклюзивний дизайн;
  • Мати зручну і зрозумілу навігацію по сайту;
  • Мати надійну і зручну в експлуатації систему управління сайтом;
  • Задовольняти конкретні потреби цільової аудиторії клієнта;
  • Відповідати вимогам клієнта, що пред'являються, описаним в ТЗ.
Ознакою хорошої якості сайту може бути висока оцінка сайту цільовою аудиторією, позитивні відгуки колег і партнерів про роботу сайту, висока оцінка компетентних експертів.
Також важливо щоб дотримувалися і інші негласні вимоги, такі як високий рівень сервісу з боку виконавця, гарантія на працездатність сайту.
ОСНОВНІ ВИСНОВКИ СТАТТІ:
  1. Завдання, які клієнт вирішує за допомогою розробки сайту, повинні відповідати загальним маркетинговим і рекламним завданням компанії.
  2. Правильний вибір партнера сприятиме досягненню Ваших цілей і допоможе забезпечити професійну розробку сайту, а також сприяти його подальшій ефективній роботі.
  3. Ви можете розробити сайт або швидко, або добре, або дешево, але дістати всі три можливості одночасно неможливо.
  4. Вартість послуг залежить від цілей і завдань проекту і складається з об'єму робіт (часу, що витрачається виконавцем на проект), кваліфікації виконавця і популярності (бренду) виконавця.
  5. 5Якість сайту — це характеристика сукупності результатів діяльності виконавця і комунікацій з ним, які клієнт отримує впродовж всіх етапів розробки і експлуатації сайту.
ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ (ТЕРМІНИ)

Сайт — це сукупність сторінок, що розташованих в єдиному адресному просторі (домені), містять текстову і графічну інформацію (а також будь-яку іншу інформацію, яка може бути представлена в електронному вигляді), і що володіють певними функціональними можливостями. Робота з сайтом можлива за наявності таких програм (браузеров) як: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Safari і інших.

Домен — доменне ім'я — це унікальна адреса, за допомогою якої будь-який користувач може знайти Вас в мережі
Інтернет/ Інтранет. Абревіатура "www" (World Wide Web) не є частиною доменного імені.
Технічне завдання (ТЗ) — основний документ, що визначає вимоги і порядок створення сайту.
Дизайн сайту — загальне графічне вирішення того або іншого іміджевого елементу сайту. Дизайн сайту розділяється на дизайн-концепцію і технічний дизайн.
Дизайн-концепція — графічне вирішення головної сторінки сайту, що демонструє основну ідею дизайну сайту, а також варіант дизайну внутрішньої сторінки сайту, витриманий в тому ж стилі, що і головна сторінка.
Верстка — це процес перетворення дизайну сайту з графічного формату (в основному PSD) в гіпертекстовий (частіше всього HTML — Hyper Text Markup Language).
Юзабіліті (usability) — цей термін прийнято використовувати для визначення ступеню зручності використання сайту його відвідувачами. Поняття «юзабилити» включає як інформаційну складову (наприклад, зручність навігації, читаний шрифт і т. п.), так і ряд технічних аспектів (наприклад, швидкість завантаження сторінок сайту і т. п.).
Система управління сайту (CMS — Content Management System) — програмне забезпечення, що дозволяє управляти вмістом і структурою сайту.
 
Понравилась статья? Не поленитесь - поделитесь с друзьями и подругами :)
Створення сайтів, інтернет-магазинів - веб-студія «Sanao»


/

Наші роботи

order_ua2

Правила корпоративного сайту

Сегодня в Интернете существует огромное количество всевозможных сайтов разной тематической направленности, с разным оформлением, разной аудиторией, разными целями и задачами и т.п. И человеку несведущему зачастую представляется очень сложным делом понять, на каком сайте он находится на данный момент, на что он ориентирован и т.п. А перед новоиспеченными веб-разработчиками вообще стоит практически неразрешимая дилемма: какой именно сайт можно и главное нужно создать и почему, на чем следует сделать акцент, какой сектор пользовательской аудитории получится охватить и пр. В связи с этими и некоторыми другими трудностями, этой статьей я решил начать краткий цикл информационных материалов, в которых пойдет речь о различных типах Интернет-проектов и особенностях работы с ними.

Детальніше...
 
Просування сайту в соціальних мережах

Социальные сети за несколько лет существования стали самыми популярными сайтами в интернете. Facebook, Twitter и Linkedin в США и Западной Европе, а Вконтакте и Одноклассники в СНГ – это площадки с миллионами активных пользователей. Эти социальные сети позволяют найти одноклассников, друзей, родственников, бывших коллег по работе. Естественно, чем больше людей в социальной сети, тем больше шанс найти старого приятеля или коллегу.

Детальніше...