Мобільна версія сайту

Близько 5% усіх користувачів інтернету використовують для виходу в інтернет мобільний пристрій. І ця цифра з розвитком мобільних технологій неухильно росте з року в рік. В наші дні більшість сайтів зовсім не придатна до мобільного серфінгу: занадто довге завантаження, понівечений малим екраном пристрою дизайн і інші неприємні моменти. Проте, до радості відвідувачів, кожен день тисячі людей випускають адаптовані мобільні версії своїх сайтів. Красиві і швидкі. І нехай ідея створення мобільної версії не лякає вас - це вартує того.

Детальніше...
 
Технології інтернет-реклами

Как известно, реклама - двигатель торговли! Неоспоримые истины не нуждаются в обсуждении, однако с появлением сети Интернет в использовании традиционных рекламных технологий неожиданно возникли трудности. Как утверждают некоторые рекламисты, виртуальное пространство - это среда, в которой не действуют обычные законы рекламы... Так ли это? И какова вообще история развития интернет-рекламы?

Детальніше...
 

Створення сайтів, Львів. Редизайн сайту. Розробка інтернет-магазину. Веб-дизайн у Львові. Розкрутка сайту в Google, Yandex. Розробка сайту Львів. Створити сайт

Етапи створення веб-сайту

Клієнт, що звертається в студію веб-дизайну, має орієнтуватись, який об'єм роботи потрібно виконати, щоб врешті-решт за  адресою www.назва фірми.com.ua з'явився хороший веб-сайт.

Саме тому, щоб муки творчості не затягнулися на довгі роки, починати потрібно з чіткого формулювання завдання і цілей. Коли спільними зусиллями клієнта і представників студії цей етап пройдений, клієнтові можуть бути названі  розцінки, способи оплати і орієнтовні терміни. До речі, потенційні замовники часто питають про наявність прайс-листа. Це невірний підхід: прайс-лист може бути в магазині, в кафе, в музеї, в пральні — тому що всі найменування цього «листа» (меню або прейскуранта) створені по певних правилах і нормах. Дизайн же — «річ», непіддатна стандартизації і нормоконтролю, тому наявність у деяких студій прайс-листа з, наприклад, таким пунктом: «Веб-сайт: до 10 сторінок — 100 у. о.» — може викликати лише думки про некомпетентність такої студії.

Реально можливо назвати лише ціновий інтервал, в який може вписатися проект. Точна вартість затверджується тільки після детального обговорення замовлення і об'єму робіт Якщо студію і замовника розділяють сотні кілометрів, то, як правило, мова йде про пошук способу переказу грошей з найменшою комісією за переклад. Після отримання авансу менеджери можуть попросити замовника скласти технічне завдання, в якому повинно бути детально описано, що і як робити (структура, система навігації, переваги по стилю і кольоровій гамі сайту, вже наявні напрацювання і ін. Можливо, що цю роботу замовник залишить на розсуд студії. Крім того, завжди корисно дізнатися у клієнтів про необхідність створення або редизайн існуючої графіки — логотипу компанії, іконок і супутньої графіки для сайту. Необхідність в додатковій графіці обговорюється окремо.

Робота над проектом містить декілька етапів: планування, розробка інтерфейсу (структура проекту, система навігації), графічне втілення (розробка дизайн-макету), верстка макету — втілення дизайнерських думок за допомогою різних технологій, внутрішнє тестування системи, здача роботи замовникові і подальше коректування по його зауваженнях. Всі ці етапи обов'язкові. Але залежно від обставин в процесі розробки можуть з'являтися і інші кроки — наприклад, розробка нового контенту, коректування того що вже є, редизайн корпоративної символіки (так зване corporate identity) і так далі.

На першому етапі проводиться аналіз вже існуючих напрацювань у замовника — дизайн, контент, структура та ін. Виходячи з цих напрацювань, визначається зразкова структура і шляхи її розвитку. Тут задіюються всі фахівці, які надалі візьмуть участь в розробці проекту. В результаті складається загальна концепція, в якій передбачені риси майбутнього дизайну і структура проекту, але в словесних, метафоричних формах.

На наступному етапі за справу береться фахівець з проектування призначених для користувача інтерфейсів. Його завдання — спроектувати максимально прозору, доступну і зрозумілу структуру проекту для кінцевого споживача продукту — не для замовника, а саме для відвідувачів ресурсу, який користуватимуться ним для вирішення своїх завдань. Під системою взаємодії потрібно розуміти не тільки зручність користування (часто помилково зване «юзабіліті». Насправді, цей термін більш загальний: «usability» (англ. «зручність користування») — це не тільки зручність користування сайтом, але і ступінь відповідності вмісту сайту потребам цільової аудиторії, організація системи зворотного зв'язку з відвідувачами таі ін., але і загальну ясність, легкість сприйняття. Сюди в першу чергу потрібно віднести максимально чітке групування контенту по розділах, рубриках, блоках і тому подібне Крім того, потрібно ясно представляти технічні аспекти реалізації системи навігації проекту — лише тоді можна переходити до наступного етапу (тому дизайнери завжди повинні бути в курсі останніх технологій для реалізації своїх творчих задумів).

 

Графічний дизайнер розробляє дизайн-макет майбутнього сайту, тобто зображення, що включає всі можливі варіанти заголовків, блоків, навігації, рубрик. Для великих проектів робиться декілька варіантів таких макетів: для головної сторінки, для внутрішніх сторінок. Після внутрішнього затвердження ці макети надають замовникові. І з урахуванням його побажань — допрацьовуються і узгоджуються остаточно.

Далі наступає найоб'ємніша (за часом) робота — верстка розроблених макетів. На попередньому етапі у графічного дизайнера були вироблені правила побудови композиції сторінок, заголовків і інших блоків. На основі цих правил розробляється так званий внутрішньою «гайд-лайн» — коротке керівництво по оформленню тих або інших елементів, які знадобляться при верстці сторінок проекту.

Далі наступає пора технічного втілення. Його тривалість залежить від об'єму актуального контенту проекту. Тут може бути задіяна велика кількість працівників: від html-кодерів до flash-технологів, програмістів і ін. Доцільність застосування тієї або іншої технології обговорюється як на внутрішніх дискусіях, так і із замовником.

Після того, як проект теоретично готовий до «споживання» кінцевим користувачем, наступає дуже важливий етап внутрішнього тестування сайту. Вся система управління сайтом настроюється на внутрішньому тест-сервері і ретельно перевіряється як самими розробниками, так і сторонніми тестерами. Нарешті бета-версія проекту пред'являється замовникові для тестування. Після задоволення всіх побажань замовника йому передається необхідний набір матеріалів для самостійної настройки і підтримки проекту.

 

 
Понравилась статья? Не поленитесь - поделитесь с друзьями и подругами :)
Створення сайтів, інтернет-магазинів - веб-студія «Sanao»


/

Наші роботи

order_ua2

Правила корпоративного сайту

Сегодня в Интернете существует огромное количество всевозможных сайтов разной тематической направленности, с разным оформлением, разной аудиторией, разными целями и задачами и т.п. И человеку несведущему зачастую представляется очень сложным делом понять, на каком сайте он находится на данный момент, на что он ориентирован и т.п. А перед новоиспеченными веб-разработчиками вообще стоит практически неразрешимая дилемма: какой именно сайт можно и главное нужно создать и почему, на чем следует сделать акцент, какой сектор пользовательской аудитории получится охватить и пр. В связи с этими и некоторыми другими трудностями, этой статьей я решил начать краткий цикл информационных материалов, в которых пойдет речь о различных типах Интернет-проектов и особенностях работы с ними.

Детальніше...
 
Просування сайту в соціальних мережах

Социальные сети за несколько лет существования стали самыми популярными сайтами в интернете. Facebook, Twitter и Linkedin в США и Западной Европе, а Вконтакте и Одноклассники в СНГ – это площадки с миллионами активных пользователей. Эти социальные сети позволяют найти одноклассников, друзей, родственников, бывших коллег по работе. Естественно, чем больше людей в социальной сети, тем больше шанс найти старого приятеля или коллегу.

Детальніше...