Мобільна версія сайту

Близько 5% усіх користувачів інтернету використовують для виходу в інтернет мобільний пристрій. І ця цифра з розвитком мобільних технологій неухильно росте з року в рік. В наші дні більшість сайтів зовсім не придатна до мобільного серфінгу: занадто довге завантаження, понівечений малим екраном пристрою дизайн і інші неприємні моменти. Проте, до радості відвідувачів, кожен день тисячі людей випускають адаптовані мобільні версії своїх сайтів. Красиві і швидкі. І нехай ідея створення мобільної версії не лякає вас - це вартує того.

Детальніше...
 
Технології інтернет-реклами

Как известно, реклама - двигатель торговли! Неоспоримые истины не нуждаются в обсуждении, однако с появлением сети Интернет в использовании традиционных рекламных технологий неожиданно возникли трудности. Как утверждают некоторые рекламисты, виртуальное пространство - это среда, в которой не действуют обычные законы рекламы... Так ли это? И какова вообще история развития интернет-рекламы?

Детальніше...
 

Створення сайтів, Львів. Редизайн сайту. Розробка інтернет-магазину. Веб-дизайн у Львові. Розкрутка сайту в Google, Yandex. Розробка сайту Львів. Створити сайт

Успішний продаж товарів з допомогою веб-сайту

Ситуація, коли створення інтернет магазину завершено, сайт добре наповнений матеріалами про різні товари і послуги, не приносить його власникові прибутку, зовсім не рідкість. Існує один досить простій спосіб, який допоможе зацікавити потенційних покупців і підвищити рівень продажів. Щоб продати товар, його треба грамотно і красиво піднести. Тому важливо для кожного товару або послуги скласти барвистий, яскравий опис. Потім додати пару-трійку ілюстрацій, які представляють товар, що продається, у вигідному світлі і на найвиднішому місці помістити кнопку «Зробити замовлення».

Всі вищеперелічені дії покликані викликати у користувача первинний інтерес до товарів. Проте для здійснення покупки цього явно недостатньо. Приємний дизайн сайту і грамотна робота копірайтеров – це лише 50% успіху. Що залишилися 50% складе продумана навігація по веб-ресурсу, що дозволяє відвідувачам не відволікатися і зосередитися на якому-небудь одному товарі. Як цього добитися?

Як вже говорилось, однією лише презентацією товару на головній сторінці не обійтися. Якщо ви налаштовані на серйозну роботу і дійсно хочете вплинути на рівень продажів, доведеться додатково створювати безліч міні-сайтів, що містять детальну інформацію про товари. На практиці це виглядатиме так: ні про що непідозрюючий відвідувач виявляє цікавість до якого-небудь товару і переходить по спеціальному посиланню для отримання докладніших відомостей.

До речі про посилання, над їх текстом також необхідно задуматися. Не варто писати «натисніть сюди» або «товар тут». Звучить дуже сухо. Краще замінити стандартні фрази оригінальним текстом, який немов запрошує зробити покупку. Наприклад «ви знайдете це тільки у нас» або «даний товар – це те, що вам потрібне». Загалом, варіантів безліч.

Тепер повернемося до технології міні-сайтів. Кожен товар або послуга повинні бути представлений якомога більш різнопланово. Окрім фактичних даних, включіть в опис відгуки покупців (якщо, звичайно вони позитивні), фотографії (правда, на відміну від тих, що розміщені на головній сторінці, тут зображення повинні бути набагато вищого розширення), посилання на схожі товари і так далі. Зрозуміло, що для такого об'єму інформації знадобляться додаткові сторінки. А щоб вийшли повноцінні, хоч і невеликі веб-сайти в html-коді, вкажіть параметр pop-up. І тепер, при спробі отримання опису конкретного товару, в новому вікні відкриється міні-сайт. Таким чином, покупець перегляне інформацію не покидаючи сторінок вашого основного веб-ресурсу.

Завершальним кроком, буде реєстрація міні-сайтів в каталогах і пошукових системах. Крім того, не забудьте на основному ресурсі розставити посилання, що ведуть на міні-сайти.
 
Понравилась статья? Не поленитесь - поделитесь с друзьями и подругами :)
Створення сайтів, інтернет-магазинів - веб-студія «Sanao»


/

Наші роботи

order_ua2

Правила корпоративного сайту

Сегодня в Интернете существует огромное количество всевозможных сайтов разной тематической направленности, с разным оформлением, разной аудиторией, разными целями и задачами и т.п. И человеку несведущему зачастую представляется очень сложным делом понять, на каком сайте он находится на данный момент, на что он ориентирован и т.п. А перед новоиспеченными веб-разработчиками вообще стоит практически неразрешимая дилемма: какой именно сайт можно и главное нужно создать и почему, на чем следует сделать акцент, какой сектор пользовательской аудитории получится охватить и пр. В связи с этими и некоторыми другими трудностями, этой статьей я решил начать краткий цикл информационных материалов, в которых пойдет речь о различных типах Интернет-проектов и особенностях работы с ними.

Детальніше...
 
Просування сайту в соціальних мережах

Социальные сети за несколько лет существования стали самыми популярными сайтами в интернете. Facebook, Twitter и Linkedin в США и Западной Европе, а Вконтакте и Одноклассники в СНГ – это площадки с миллионами активных пользователей. Эти социальные сети позволяют найти одноклассников, друзей, родственников, бывших коллег по работе. Естественно, чем больше людей в социальной сети, тем больше шанс найти старого приятеля или коллегу.

Детальніше...