Мобільна версія сайту

Близько 5% усіх користувачів інтернету використовують для виходу в інтернет мобільний пристрій. І ця цифра з розвитком мобільних технологій неухильно росте з року в рік. В наші дні більшість сайтів зовсім не придатна до мобільного серфінгу: занадто довге завантаження, понівечений малим екраном пристрою дизайн і інші неприємні моменти. Проте, до радості відвідувачів, кожен день тисячі людей випускають адаптовані мобільні версії своїх сайтів. Красиві і швидкі. І нехай ідея створення мобільної версії не лякає вас - це вартує того.

Детальніше...
 
Технології інтернет-реклами

Как известно, реклама - двигатель торговли! Неоспоримые истины не нуждаются в обсуждении, однако с появлением сети Интернет в использовании традиционных рекламных технологий неожиданно возникли трудности. Как утверждают некоторые рекламисты, виртуальное пространство - это среда, в которой не действуют обычные законы рекламы... Так ли это? И какова вообще история развития интернет-рекламы?

Детальніше...
 

Створення сайтів, Львів. Редизайн сайту. Розробка інтернет-магазину. Веб-дизайн у Львові. Розкрутка сайту в Google, Yandex. Розробка сайту Львів. Створити сайт

Розробка інтернет-магазину з ефективною структурою

Саму ідею інтернет-торгівлі не можна назвати новою. Перші російські інтернет-магазини з'явилися ще в кінці 90-х років минулого століття. Багато хто з них працює до цього дня. Багато, на жаль, давно немає. Що робити, інтернет - середовище динамічна, і щоб до неї пристосуватися, необхідно мінятися.
Інтернет-торгівля - заняття дуже вигідне. Принаймні, повинно бути таким в теорії. Власникові інтернет-магазина не треба витрачати гроша на оренду торгових площ, закупівлю торгового устаткування, найм армії продавців і консультантів. Вся інформація представлена на сайті - і сам покупець ходить серед "віртуальних полиць" і вибирає, що йому потрібне. Додайте до цього величезну потенційну аудиторію рунета - десятки мільйонів чоловік з Росії і країн СНД. Навряд чи хоч один реальний магазин здатний похвалитися таким великим числом потенційних покупців.
Але це в теорії. На практиці доведеться ще подолатися, щоб клієнти вибрали саме ваш магазин, а не торговий майданчик конкурента. Сегодняінтернет-торгівля стала буденним явищем. Сотні магазинів пропонують тисячі товарів. Купити в інтернеті можна практично все, за винятком, напевно, путівки в космос. І конкуренція між магазинами - величезна. У боротьбі за покупця доводиться звертати увагу на все - аж до дрібниць.

На думку фахівців з інтернет-маркетингу  тих, що мають багатий досвід по створенню інтернет-магазинів на базі CMS, успіх сучасного інтернет-магазина забезпечується результативним вирішенням двох основних завдань. Перша - привернути на сайт магазина достатню кількість потенційних покупців. Про способи її рішення ми детально говоритимемо в наступних статтях. Друга - перевести якомога більше відвідувачів з категорії "потенційних покупців" в категорію реальних клієнтів. Статистичне співвідношення "відвідувачі/покупці" називається "Рівнем конверсії", і чим вище цей показник, тим (за інших рівних умов) успішніше інтернет-магазин. У даній статті ми освітимо деякі базові фактори організації інтернет-торгівлі, які підвищують рівень конверсії і без яких представити успішний магазин украй складно.

До внутрішніх чинників успіху інтернет-магазина відносяться перш за все Сервіс, Асортимент і Ціни. Про пріоритетність цих чинників можна довго сперечатися. З економічної точки зору, для людей з невисокими доходами (до яких належать багато росіян) визначальним чинником будуть ціни. Але давайте подивимося на портрет рунетчика - в більшості своїй це офісні працівники, керівники підприємств, фахівці, небідні студенти і що вчаться. Люди більш-менш забезпечені. І тому для них важливіше Сервіс і Асортимент. І за це вони готові переплачувати. Наприклад, Ozon.ru - один з найбільших інтернет-магазинів рунета. Але багато товарів в нім дорожчі, ніж в інших магазинах, наприклад, в Bolero.ru. Проте, продумана цінова політика - одна з складових успіху, хай і що займає третє місце після Сервісу і Асортименту.

Питання створення ефективного інтернет-магазина давно хвилює інтернет-громадськість. На цю тему було написано безліч статей. Але інтернет - середовище нестабільна, і актуальні вчора закони сьогодні можуть не працювати. Наприклад, правило три кліков, згідно якому відвідувач повинен потрапити з будь-якої країни на будь-яку, клацнувши мишкою максимум три рази. Або обмеження по вазі графіки - не більше 20-25 Кб на сторінку. З розвитком швидкісного доступу в інтернет дана вимога практично втратила актуальність.
Важливе питання - баланс дизайну і функціонала. Поширена думка - в інтернет-магазині дизайну бути не повинно! Все, крапка. З картинок приймаються тільки логотип і фотографії товарів. Останнє - зайве нагромадження. Але чи правильний це підхід? Завдання дизайну - не тільки забезпечити швидке сприйняття інформації, але і викликати у відвідувача певні емоції. Стильний, охайний дизайн підвищує довіра до магазина і, відповідно, позитивно впливає на продажі.

Ось уявіть, що вам потрібні шини, ви хочете замовити їх через інтернет, заходите в пошукача і знаходите там посилання на два магазини шин і дисків - без зайвих відступів, - де ви, швидше за все, зробите покупку? Очевидна відповідь – там, де вирішальну роль при цьому зіграє загальне враження від сайту, сприйняття відвідувачем його "придатності" як місце здійснення покупки. Переважання дизайну або, навпаки, функціонала залежить від товарів, представлених в магазині. Наприклад, переважання дизайну обов'язкове для інтернет-магазинів ювелірних прикрас, функціональності - для магазинів побутової техніки.
При розробці інтернет-магазина велика увага повинна приділятися юзабіліті. Під цим терміном розуміється зручність торгового майданчика для відвідувача. Найбільш важливою для юзабіліті є система навігації по товарному асортименту. Умовно його можна підрозділити на маленький (до 500 позицій), середній (від 500 до 1000) і великий (понад 1000 позицій), притому, що в кожній категорії теварів не менше 10% від всього асортименту.

Залежно від широти асортименту застосовують різні види навігації: лінійну, багаторівневі каталоги і навігацію, засновану тільки на вибірках. Лінійною називається навігація, при якій відбувається послідовний перехід від сторінки до сторінки. Даний тип навігації припускає наявність прямої лінії, яка сполучає всі сторінки вузла. Багаторівневі каталоги - складніший тип навігації, застосовується в магазинах з великим товарним асортиментом. Припускає наявність головного (кореневого) каталога і підлеглих йому каталогів нижнього рівня, які об'єднують товари по яких-небудь ознаках. Навігація на основі вибірки дозволяє вказати відвідувачеві декілька параметрів і отримати вибірку товарів, що задовольняють даним умовам. Наприклад, в інтернет-магазині шин і  дисків вибірка формується на основі наступних параметрів: розмір, виробник, сезон і діапазон цін.

Враховуючи важливість зручної навігації, створення будь-якого інтернет-магазина починається з розробки структури. При її створенні необхідно зважати на специфіку товарів і покупців. Безумовно, найважливіший розділ в інтернет-магазині - каталог товарів. У кожній галузі існують професійні класифікації товарів. Але використовувати їх для створення каталога виходить не завжди. Наприклад, в парфюмерії дуже складна класифікація запахів, що включає такі незрозумілі назви, як папоротеві і альдегідні аромати. Як пахнуть "альдегідні" духи, звичайний споживач не знає. Для нього ближче інші назви - пряні або свіжі аромати. Вони відносяться до "побутових" класифікацій, проте, відвідувачеві говорять більше, ніж слово "альдегідні", що не зрозуміло. Звичайно, структура інтернет-магазина - це не тільки каталог товарів. Необхідні інформаційні розділи із службовою інформацією. Наприклад, як здійснюється замовлення, доставка і оплата товарів. У будь-якому інтернет-магазині виділяється місце для показа спеціальних пропозицій.
Все, про що ми говорили вище, можна віднести до змісту магазина. Тоді що таке дизайн? Якщо провести аналогію з "реальним" магазином, дизайн - це інтер'єр і оформлення магазина. Завдання створення "торгового дизайну" декілька відрізняється від загального веб-сервера-дизайну. Справитися з нею може тільки дизайнер, що розуміє специфіку інтернет-торгівлі. Окрім зручного розташування окремих блоків, дизайн повинен нести в собі певне емоційне навантаження. Наприклад, відкрийте магазин іграшок і комп'ютерної техніки. Ви відразу відчуєте різницю.

Все, про що ми говорили в цій статті, відноситься до внутрішніх чинників успіху - до того, як повинен бути організований сайт інтернет-магазина. Дизайн і функціонал повинні бути на високому рівні, щоб забезпечувати відвідувачеві високий рівень Сервісу. У свою чергу комерційна ідея підприємства (виражена в Асортименті і Цінах) повинна забезпечувати його прибутковість.
В той же час зовнішні чинники успішної організації інтернет-торгівлі поки залишилися за кадром. Як привертати цільових відвідувачів на сайт в достатній кількості? Що дасть найбільший ефект - пошукова оптимізація, контекстна і пошукова реклама, або, можливо, непошукові методи залучення? Наскільки означаємо для інтернет-магазина такий метод маркетингу, як брендінг? Нарешті, що зробити для того, щоб покупці після здійснення першої покупки переходили в розряд постійних клієнтів? Всі ці питання стануть темами наступних статей нашого циклу.
 
Понравилась статья? Не поленитесь - поделитесь с друзьями и подругами :)
Створення сайтів, інтернет-магазинів - веб-студія «Sanao»


/

Наші роботи

order_ua2

Правила корпоративного сайту

Сегодня в Интернете существует огромное количество всевозможных сайтов разной тематической направленности, с разным оформлением, разной аудиторией, разными целями и задачами и т.п. И человеку несведущему зачастую представляется очень сложным делом понять, на каком сайте он находится на данный момент, на что он ориентирован и т.п. А перед новоиспеченными веб-разработчиками вообще стоит практически неразрешимая дилемма: какой именно сайт можно и главное нужно создать и почему, на чем следует сделать акцент, какой сектор пользовательской аудитории получится охватить и пр. В связи с этими и некоторыми другими трудностями, этой статьей я решил начать краткий цикл информационных материалов, в которых пойдет речь о различных типах Интернет-проектов и особенностях работы с ними.

Детальніше...
 
Просування сайту в соціальних мережах

Социальные сети за несколько лет существования стали самыми популярными сайтами в интернете. Facebook, Twitter и Linkedin в США и Западной Европе, а Вконтакте и Одноклассники в СНГ – это площадки с миллионами активных пользователей. Эти социальные сети позволяют найти одноклассников, друзей, родственников, бывших коллег по работе. Естественно, чем больше людей в социальной сети, тем больше шанс найти старого приятеля или коллегу.

Детальніше...