Мобільна версія сайту

Близько 5% усіх користувачів інтернету використовують для виходу в інтернет мобільний пристрій. І ця цифра з розвитком мобільних технологій неухильно росте з року в рік. В наші дні більшість сайтів зовсім не придатна до мобільного серфінгу: занадто довге завантаження, понівечений малим екраном пристрою дизайн і інші неприємні моменти. Проте, до радості відвідувачів, кожен день тисячі людей випускають адаптовані мобільні версії своїх сайтів. Красиві і швидкі. І нехай ідея створення мобільної версії не лякає вас - це вартує того.

Детальніше...
 
Технології інтернет-реклами

Как известно, реклама - двигатель торговли! Неоспоримые истины не нуждаются в обсуждении, однако с появлением сети Интернет в использовании традиционных рекламных технологий неожиданно возникли трудности. Как утверждают некоторые рекламисты, виртуальное пространство - это среда, в которой не действуют обычные законы рекламы... Так ли это? И какова вообще история развития интернет-рекламы?

Детальніше...
 

Створення сайтів, Львів. Редизайн сайту. Розробка інтернет-магазину. Веб-дизайн у Львові. Розкрутка сайту в Google, Yandex. Розробка сайту Львів. Створити сайт

Правила хорошого сайту

1. Зміст сайту

Сайт повинен містити інформацію. Напевно, ви вже багато раз читали про це? Тоді, прочитайте ще раз і вдумайтеся - сайт повинен містити ІНФОРМАЦІЮ. Саме через неї користувачі прагнуть в Інтернет. Чим більше конкретної інформації, тим легко зібрати велику аудиторію його відвідувачів. Хороший приклад такого підходу - це інформаційні ресурси, що містять велику кількість матеріалів певної тематики, і що мають власне доменне ім'я (відповідне содержімой в нім інформацією), створені фірмами окремо від своїх корпоративних сайтів і доменних  імен. І вже рекламою і конкретними посиланнями з нього,  що привертають користувачів на свій "діловий" сайт.
2. Оформлення і дизайн

Хоча, є приказка, що по одягу зустрічають, я зробив цей пункт другим після інформації. Але це зовсім не означає, що оформлення сайту менш важливе. Перше, з чого починають оцінку сайту, це його зовнішній вигляд, а вже потім роблять виводи, вивчаючи вміст. Історія іміджевої реклами вже існує близько 200 років (не у нас, звичайно), а це багато що означає. Сайт - обличчя фірми в Інтернет, і за якістю оформлення судитимуть про вас. Окрім акуратного виконання, існує ще множина правив, які необхідно враховувати. Є технічні тонкощі, наприклад - вага (розмір) графічних файлів, виправданість застосування деяких технологій. А є більш приховані: естетична цінність, креатів, правильність і сумісність колірного балансу, письменність пропорцій і перспектив за об'ємом і освітленню. Плюс, трохи психології - правильне асоціативне сприйняття графічного оформлення, відповідно до тематики сайту і колірного рішення. Часто, це питання має більше значення, чим здається на первий погляд.

3. Структура і зручність навігації

Якщо цінність інформації можна порівняти з діамантом, дизайн - з його оправою (хоча, іноді, діаманти є тільки частиною прикраси), то структуру і навігацію можна порівняти з ограновуванням каменя (правда, при ограновуванні, камінь втрачає у вазі). Хороший сайт ретельно продуманий. Користувач повинен легко розуміти структуру сайту по його меню, а інструменти навігації сайту повинні бути зрозумілі. Добре, коли навігація враховує не тільки розділи сайту, але і зручність роботи з кожною його сторінкою. Хороший сайт не
повинен мати "порожніх" сторінок з повідомленнями про роботи, що ведуться, по наповненню.

4. Граматика і стиль в тексті

Помилки, друкарські помилки і погана літературна стилістика в тексті - недопустимі на сайті. Не дотримання правил верстки тексту, підбору  шрифтів і їх розміру - також знижують його оцінку користувачем.

5. Оновлення і поповнення вмісту

Щоб користувачі постійно поверталися до вас, сайт повинен бути "живим". Оновлення застарілої інформації і поповнення новою повинні проводитися регулярно. Дуже добре, коли це доручено конкретній людині або колективу. Часто, це приводить до регулярних витрат - оплата кваліфікованого фахівця (web майстри) або регулярні платежі за "підтримку" сайту (у нас ця проблема вирішена засобами розробленими нами програмами).

6. Якісне програмування


Мир різноманітний. І Інтернет теж. Існують різні броузери і безліч їх версій, у користувачів різні розміри моніторів і різний дозвіл екранів, є різні кодування тексту і різні шрифти. Але все це не повинно стояти на заваді між користувачем і вашим сайтом. Хороший сайт не повинен містити зайвий код, а програмні рішення повинні працювати без помилок.

7. Інтерактивність

Інтернет дозволяє вести спілкування в обох напрямах. Користувач завжди може поводитися з проханням або питанням, якщо є адреси електронної пошти. А своєчасну відповідь залишить хороше враження про сайт і його власників. Різні програмні  рішення на вашому сайті, можуть ще більше сприяти підвищенню інтерактивності.

8. Правильна індексація і промоушн

Більшість користувачів знаходять необхідну  інформацію в пошукових системах і каталогах посилань. Хороший сайт повинен містити необхідні ключові слова і опис для пошукових систем, з урахуванням ефективного відгуку на запит користувача. А рекламна компанія, що проводиться, не повинна використовувати "спам".

9. Акуратне відношення до реклами на сайті

Розміщення банерів рекламних систем на корпоративному сайті - це як рекламні наклейки з машин таксі на 600 мерседесі. Особливо небезпечно вносити їх до дизайну сторінок. У рекламній системі можуть крутитися різні виникнути безглузда ситуація, якщо поряд з вашим логотипом опиниться реклама конкурента або сайту
вольного "змісту". Ось приклад, коли наші клієнти показали кольоровий роздрук (спеціально роздрукували на пам'ять) з сайту їх конкурента. Місце під банер було вставлене в дизайн сторінки і назву фірми було доповнено фразою: "тут завжди хороші дівчатка". А колірне вирішення банера повністю співпадало з оформленням сайту.

10. Авторські права

Сайт, що використовує чужі матеріали і дизайн, не викликає схвалення. Завжди погоджуйте з авторами своє бажання розмістити у себе на сайті вподобаний матеріал. Зазвичай, не буває заперечень, якщо указується джерело, автор і проставлено посилання не його ресурс. Але, у будь-якому випадку, питайте дозвіл на використання і пам'ятайте, що існує закон про авторські права.  Існують досить відомі сайти, які використовують чужі роботи, без згадок їх авторів, створюючи собі хорошу популярність. Коли з'явитися час, обов'язково займуся цим питанням.

11. Розміщення в Інтернет

Розміщення сайту - також дуже важливе питання. Корпоративний сайт або інформаційний ресурс, що не має свого доменного імені, не може викликати пошани. Розміщення сайту на безкоштовних серверах - привід задуматися про серйозність компанії. Ще одна тонкість - це пропускна спроможність каналу у хост-провайдера і його віддаленість від потенційної аудиторії (наприклад, якщо сервер фізично знаходиться в США). Все це виливається в швидкість завантаження вашого сайту. Також, не маловажне питання - зручність і способи спілкування із службою технічної підтримки. І, звичайно, список послуг і можливостей (бази даних, активні сторінки і тому подібне), кількість  місця, що надається, і ціна.
 
Понравилась статья? Не поленитесь - поделитесь с друзьями и подругами :)
Створення сайтів, інтернет-магазинів - веб-студія «Sanao»


/

Наші роботи

order_ua2

Правила корпоративного сайту

Сегодня в Интернете существует огромное количество всевозможных сайтов разной тематической направленности, с разным оформлением, разной аудиторией, разными целями и задачами и т.п. И человеку несведущему зачастую представляется очень сложным делом понять, на каком сайте он находится на данный момент, на что он ориентирован и т.п. А перед новоиспеченными веб-разработчиками вообще стоит практически неразрешимая дилемма: какой именно сайт можно и главное нужно создать и почему, на чем следует сделать акцент, какой сектор пользовательской аудитории получится охватить и пр. В связи с этими и некоторыми другими трудностями, этой статьей я решил начать краткий цикл информационных материалов, в которых пойдет речь о различных типах Интернет-проектов и особенностях работы с ними.

Детальніше...
 
Просування сайту в соціальних мережах

Социальные сети за несколько лет существования стали самыми популярными сайтами в интернете. Facebook, Twitter и Linkedin в США и Западной Европе, а Вконтакте и Одноклассники в СНГ – это площадки с миллионами активных пользователей. Эти социальные сети позволяют найти одноклассников, друзей, родственников, бывших коллег по работе. Естественно, чем больше людей в социальной сети, тем больше шанс найти старого приятеля или коллегу.

Детальніше...