Мобільна версія сайту

Близько 5% усіх користувачів інтернету використовують для виходу в інтернет мобільний пристрій. І ця цифра з розвитком мобільних технологій неухильно росте з року в рік. В наші дні більшість сайтів зовсім не придатна до мобільного серфінгу: занадто довге завантаження, понівечений малим екраном пристрою дизайн і інші неприємні моменти. Проте, до радості відвідувачів, кожен день тисячі людей випускають адаптовані мобільні версії своїх сайтів. Красиві і швидкі. І нехай ідея створення мобільної версії не лякає вас - це вартує того.

Детальніше...
 
Технології інтернет-реклами

Как известно, реклама - двигатель торговли! Неоспоримые истины не нуждаются в обсуждении, однако с появлением сети Интернет в использовании традиционных рекламных технологий неожиданно возникли трудности. Как утверждают некоторые рекламисты, виртуальное пространство - это среда, в которой не действуют обычные законы рекламы... Так ли это? И какова вообще история развития интернет-рекламы?

Детальніше...
 

Створення сайтів, Львів. Редизайн сайту. Розробка інтернет-магазину. Веб-дизайн у Львові. Розкрутка сайту в Google, Yandex. Розробка сайту Львів. Створити сайт

Як підняти ТІЦ і PR сайту

Тематичний індекс цитування (ТІЦ) — технологія пошукової машини «Яндекс», що полягає у визначенні «авторитетності» інтернет-ресурсів з урахуванням якісної характеристики посилань на них з інших сайтів. ТІЦ розраховується по спеціально розробленому алгоритму, в якому особливе значення надається тематичній близькості ресурсу і сайтів, що ссилаються на нього. Вказуються лише заокруглені значення, які допомагають приблизно орієнтуватися в «авторитетності» ресурсів.

PageRank - авторитет сайту з погляду пошукової системи Google. Google PR - це свого роду вірогідність знаходження користувача на даній сторінці. При розрахунку його враховується не тільки кількість і якість зовнішніх посилань на сторінку, але у свою чергу так само і PR сторінок, що посилаються, і якість і кількість витікаючих посилань. На відміну від ТІЦ Яндексу тут так само враховуються і внутрішні, тобто розташовані на тому ж сайті, посилання на дану сторінку.

При розрахунку PR враховуються не всі посилання. Пошукова система фільтрує посилання із сторінок, спеціально призначених для скупчення посилань. Деякі посилання можуть не тільки не враховуватися, але і негативно позначитися на ранжуванні (просуванні в результатах видачі пошукової системи) сайту, що посилається. У Google розуміють, що вебмайстер не в змозі вплинути на вхідні зовнішні посилання, але повністю контролює витікаючі посилання зі свого сайту. Тому посилання на сайт не можуть зашкодити йому, але посилання з сайту — можуть. Слід уважно відноситися до сайтів, на які ви посилаєтеся. Якщо сайт має PR=0, це означає, що він «оштрафований», і не присутній в базі Google. Ось на такі сайти не слід посилатися.

Також зверніть увагу, що пошукові системи по різному відносяться до непрямих посилань, тобто до таких, які не ведуть прямо на сайт. Часто це робиться для підрахунку позиції сайту в рейтингу - користувач, перейшовши по посиланню, непомітно для себе спочатку проходить допоміжну сторінку, завдяки чому рейтинг сайту в даному каталозі виростає на одиницю, і лише потім опиняється на сайті, який шукав. Є  думка, що непряме посилання, що містить в наборі параметрів повну адресу посилання кінцевого,  Google-роботом все ж таки знаходиться і індексується. Але якщо замість url сайту в параметрах знаходиться, наприклад, його id в системі даного каталога - тоді посилання може і не додати "ваги" вашому сайту.

Джерела підняття ТІЦ і PR сайту
  1. Біржі посилань ( за наявності сайту в ЯК або в РСЯ  закупівля тематичних* посилань )
  2. Сателіти (невеликі сайти, присвячені розділам основного сайту, які  призначені для його підтримки та збільшення кількості відвідувачів)
  3. Переклад/створення шаблонів  для популярних CMS (посилання в копірайтах)
  4. Посилання на скачування (Пишем/знаходим цікаву/корисну програму, скрипт, музику, мувік та викладаємо на сайті)
  5. Коментарі записів в stand-alone блогах
  6. Каталоги сайтів/ блогів
  7. Каталоги статей
  8. Каталоги прес-релізів
  9. Каталоги RSS
  10. Новинні соціалки, сайти закладок
  11. Блог-сервіси (створення однопостових блогів)
  12. Форуми (посилання в профілях, підписах)
  13. Сайти пошуку роботи
  14. Сервіси питань-відповідей
  15. Wiki-сайти
  16. Дошки оголошень
  17. Крос-постінг
  18. Використання ping і трекбек блогів
  19. Лінкбайтінг/вірусний маркетинг (організація конкурсів, публікація провокаційних матеріалів, списків)
  20. Участь в конкурсах і акціях
  21. Партнерська програма (реферальні посилання)
  22. Аналіз посилаль конкурентів/ тематичних сайтів з високим ТІЦ

Примітки:

* Тематичне посилання (тематика визначається через ЯК або РСЯ) дає на порядок більший ТІЦ ніж аналогічна нетематична з будь-якого перерахованого тут джерела.

 

 
Понравилась статья? Не поленитесь - поделитесь с друзьями и подругами :)
Створення сайтів, інтернет-магазинів - веб-студія «Sanao»


/

Наші роботи

order_ua2

Правила корпоративного сайту

Сегодня в Интернете существует огромное количество всевозможных сайтов разной тематической направленности, с разным оформлением, разной аудиторией, разными целями и задачами и т.п. И человеку несведущему зачастую представляется очень сложным делом понять, на каком сайте он находится на данный момент, на что он ориентирован и т.п. А перед новоиспеченными веб-разработчиками вообще стоит практически неразрешимая дилемма: какой именно сайт можно и главное нужно создать и почему, на чем следует сделать акцент, какой сектор пользовательской аудитории получится охватить и пр. В связи с этими и некоторыми другими трудностями, этой статьей я решил начать краткий цикл информационных материалов, в которых пойдет речь о различных типах Интернет-проектов и особенностях работы с ними.

Детальніше...
 
Просування сайту в соціальних мережах

Социальные сети за несколько лет существования стали самыми популярными сайтами в интернете. Facebook, Twitter и Linkedin в США и Западной Европе, а Вконтакте и Одноклассники в СНГ – это площадки с миллионами активных пользователей. Эти социальные сети позволяют найти одноклассников, друзей, родственников, бывших коллег по работе. Естественно, чем больше людей в социальной сети, тем больше шанс найти старого приятеля или коллегу.

Детальніше...