Мобільна версія сайту

Близько 5% усіх користувачів інтернету використовують для виходу в інтернет мобільний пристрій. І ця цифра з розвитком мобільних технологій неухильно росте з року в рік. В наші дні більшість сайтів зовсім не придатна до мобільного серфінгу: занадто довге завантаження, понівечений малим екраном пристрою дизайн і інші неприємні моменти. Проте, до радості відвідувачів, кожен день тисячі людей випускають адаптовані мобільні версії своїх сайтів. Красиві і швидкі. І нехай ідея створення мобільної версії не лякає вас - це вартує того.

Детальніше...
 
Технології інтернет-реклами

Как известно, реклама - двигатель торговли! Неоспоримые истины не нуждаются в обсуждении, однако с появлением сети Интернет в использовании традиционных рекламных технологий неожиданно возникли трудности. Как утверждают некоторые рекламисты, виртуальное пространство - это среда, в которой не действуют обычные законы рекламы... Так ли это? И какова вообще история развития интернет-рекламы?

Детальніше...
 

Створення сайтів, Львів. Редизайн сайту. Розробка інтернет-магазину. Веб-дизайн у Львові. Розкрутка сайту в Google, Yandex. Розробка сайту Львів. Створити сайт

Створити корпоративний сайт

Відома ситуація, коли на корпоративних сайтах їхні власники прагнуть приховати прайс-листи своєї продукції. Деякі сайти показують ціни тільки після того, як ви натиснете кнопку «купити» або «замовити», або ще гірше, ціна показується після реєстрації на сайті. Інші пропонують прайс-листи, але заривають їх в нескінченну кількість посилань десь в глибині сайту.

Невідомо, чим саме мотивуються творці таких посилань, але те, що це не зовсім коректно – це правда. Можливо, вони вважають, що якщо клієнт не бачить ціну, то він найвірогідніше клікне по посиланню «купити» або «замовити», і купівля на сайті зросте? Це помилкова думка.

Ваш сайт відвідують абсолютно різні люди. Візьмемо наприклад шаблонну форму покупця. Якщо відвідувач помічає щось більш-менш цікаве і зручне в користуванні, він запам'ятовує цей сайт і в майбутньому їм користуватиметься. Якщо ж ціна продукту не виводиться при першому її запиті, потенційний клієнт вмить втрачає інтерес. Ви ж не розраховуєте на те, що відвідувачі завзято шукатимуть смутні посилання з прайс-листами по всьому сайту?

Будь-який серйозний покупець, не знайшовши посилання з прайсами, відразу ж покине ваш сайт. Пам'ятаєте, що сайт конкурентів знаходиться всього в одному клікк від вашого. А пошукова система завжди рада запропонувати тисячі аналогічних сайтів, де продаються такі ж продукти по тих же цінах. Кінець кінцем, ідея ховати посилання з цінами на товари не є найкреативнішою і найвигіднішою річчю для вашого веб-проекту.

Підписуйте фотографії з вашою продукцією

Зрозуміло, що новий веб-сайт оточений масою суперечливих речей. Однією з таких суперечностей є стислість і структурна інформації, яка разрахована на залучення цільової аудиторії на ваш проект. Вже давно доведено, що рядовий користувач приділяє кожній сторінці не менше 2 секунд свого часу, і лише після цього вирішує, чи відвідає він ваш сайт чи ні. У ваші завдання входить якомога чітко і «двома словами» представити ваш проект. А головний парадокс в тому, що по всіх правилах ви повинні крім фото вашої продукції ще і писати до них коментарі, а це вже не входить в рамки «двох слів» про компанію. Як же бути?

Єдиний вихід, який в даному контексті доречний, це погортати інтернет видання amazon.com. Проект зосередив в собі всю необхідну інформацію, дуже стисло і зрозуміло виклав перелік послуг. Яскравий приклад успішно працюючого сайту з мінімальним текстовим наповненням. Радимо узяти на замітку.

Єдиним і непорушним правилом у веб-продажах є: не примушуйте клієнта перебирати велику кількість сторінок у пошуках потрібних цін на товари і послуги. Забезпечте швидкий доступ до прайс-листів!

Обов'язкові елементи панелі інструментів

Для сайту з комерційною спрямованістю деякі посилання повинні бути доступні з будь-якої сторінки вашого ресурсу. Простий спосіб вирішення цієї проблеми полягає в тому, щоб розмістити їх на вашій навігаційній панелі. При чому місцерозташування панелі залежить повністю від вашого бажання і фантазії. Ви можете розмістити її зверху, знизу, зліва, справа або посередині. Пропонуємо зразковий список того, що повинне бути завжди під рукою в навігаційній панелі сайту:

  • Прайс-листи, як вже згадувалося раніше. Вони підвищують зручність використання сайту.
  • Підтримка. Ви повинні встановити посилання на сторінки, які передбачають зворотній зв'язок. Тобто можливість клієнта спілкуватися з вами.
  • Форма замовлення.
  • Перелік пропонованих товарів і послуг.

 

 
Понравилась статья? Не поленитесь - поделитесь с друзьями и подругами :)
Створення сайтів, інтернет-магазинів - веб-студія «Sanao»


/

Наші роботи

order_ua2

Правила корпоративного сайту

Сегодня в Интернете существует огромное количество всевозможных сайтов разной тематической направленности, с разным оформлением, разной аудиторией, разными целями и задачами и т.п. И человеку несведущему зачастую представляется очень сложным делом понять, на каком сайте он находится на данный момент, на что он ориентирован и т.п. А перед новоиспеченными веб-разработчиками вообще стоит практически неразрешимая дилемма: какой именно сайт можно и главное нужно создать и почему, на чем следует сделать акцент, какой сектор пользовательской аудитории получится охватить и пр. В связи с этими и некоторыми другими трудностями, этой статьей я решил начать краткий цикл информационных материалов, в которых пойдет речь о различных типах Интернет-проектов и особенностях работы с ними.

Детальніше...
 
Просування сайту в соціальних мережах

Социальные сети за несколько лет существования стали самыми популярными сайтами в интернете. Facebook, Twitter и Linkedin в США и Западной Европе, а Вконтакте и Одноклассники в СНГ – это площадки с миллионами активных пользователей. Эти социальные сети позволяют найти одноклассников, друзей, родственников, бывших коллег по работе. Естественно, чем больше людей в социальной сети, тем больше шанс найти старого приятеля или коллегу.

Детальніше...